tante grusom master of law Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 I tilfelle ja, så lider jeg av det. Hvordan er det mulig hver eneste dag å glemme å ta av ungen skorna utenfor døra, og på den måten å slippe å få hele barnehagens sandkasse i gangen? Hver dag glemmer jeg det, og får høre den fantastiske lyden av sand som treffer gulvet i det han tar av seg skoene. Og da han var baby så glemte jeg ved alle bleieskift å legge en klut over tissen hans. Noe som selvfølgelig resulterte i tiss over hele barnet. Hver gang! Jeg som er relativt strukturert ellers...
Patetica fåkksi Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 Ja det går an, det skjer med meg ganske ofte. Spesielt i situasjoner der jeg reiser langt, f.eks 45 min. til Ikea kun for å kjøpe sengetøy, også ender jeg opp med bilderammer, en ny plante og noen duftelys, kommer hjem og husker grunnen til at jeg dro dit.
tante grusom master of law Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2010 Ok. Jeg legger til alle butikksituasjoner til det allerede nevnte.
Verbena Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 Jeg MÅ jo lide av dette. Kronisk situasjonsbetinget senilitet der har du meg! Min ting å legge til lista er: -tro det er en god ide å dra meg unga til byen alene for å handle noen småting, i mange forskjellige butikker spredt fint ut over hele midtbyen en lørdagsformiddag. For så å komme på etter å ha kommet inn i første butikken at dette her det var jævelig lite smart, for da har garanter minst en av ungene hatt rasserianfall minst en gang allerede(helst 4 pr unge)!
tante grusom master of law Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. mai 2010 Men Verbena, er det virkelig senilitet? Er ikke det bare ren skjær dumhet, hehe:p Men jeg må skrive det opp på listen min også, og jeg har bare en unge. Så da er jeg både senil og dum!
Verbena Skrevet 7. mai 2010 #6 Skrevet 7. mai 2010 Vi sier det er senilitet for det høres så mye bedre ut. Eller kan vi skylde på ammetåka?? med en 4,5åring(blir 5 i august) og en skolestarter burde den kanskje gå over snart... Men kanskje det er et hakk mer sannsynlig enn senilitet, for dumme er vi jo definitivt ikke! ;-)
tante grusom master of law Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 7. mai 2010 Hehe. Ammetåke høres fint ut for meg. Jeg planlegger å amme til gutten er 18. Da har jeg noe å skylde på i noen år fremover!
skorpionfruen Skrevet 8. mai 2010 #8 Skrevet 8. mai 2010 Ja mannen min har det når det kommer til brukte kopper og oppvaskmaskin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå