Elsker jenta si<3 Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Jeg og samboeren min skal forlove oss,m ne vi vil ikke ha Din....... inni,for det er så klisje... Men så har vi så utrolig dårlig samvittighet at vi ikke kommer på noe annet heller:P Noen her som har gode forslag?
second_time Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 Jeg og min forlovede har skrevet "navnet til den andre og MIN EIENDOM" -vår sære humor Hva med? Din for evig Jeg elsker (navnet) Mitt hjerte tilhører (navnet)
Studine mevik Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 Jeg vil heller ikke ha kjedelige din ... Jeg har tenkt litt på å skrive "evig kjærlighet", eller "sammen resten av livet". "Perfekt match" har vært i tankene mine
wirre;o) Skrevet 7. mai 2010 #5 Skrevet 7. mai 2010 regner med du mener fantasi og ikke samvittighet? uansett.. kunne dere hatt en tekstlinje der du bærer en del og han resterende? F.eks I din: Vår kjærlighet I hans: er evig Eller I hans: Hjertet banker I din: bare for deg Nei, jeg vet ikke jeg. Kanskje var det bare teit. Lykke til iallefall.
Tante Gustava Skrevet 7. mai 2010 #6 Skrevet 7. mai 2010 http://www.gifteringen.no/htm/gravering.html Gå inn på graveringsforslag på menyen til venstre, mye rart en kan ha i ringen sjø ;-)
Elsker jenta si<3 Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 8. mai 2010 Hehe,det skulle selfølgelig være dårlig fantasi,ja! hehe Takk for gode forslag,dere har iallefall hjulpet meg litt på vei!
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 8. mai 2010 #9 Skrevet 8. mai 2010 vi har noe som betyr mye for oss..selve forelskelsen..For oss er det viktig å pleie forelskelsen og være den vi var før vi ble foreldre også sammen.... så i vår står det Evig forelsket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå