Gå til innhold

Blir jeg å trenge søskenvogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en på 1,5 år og venter nr 2 til jul. Førstemann vil da være 2 år og 2mnd.

Tror dere vi trenger søskenvogn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det vil jeg tro. Sover største? Tenker på lange turer hvor største er sliten, om du er i byen o.l og trenger at han sitter der mens du gjør det du skal osv.

Skrevet

Ja, gutten sover enda en ca 2 timers lur på dagen. Og han sover vel sikkert enda på dagen om 7 mnd..? Tiden vil vise :)

Sikkert lurt med søskenvogn da ja... Får se hva de har å by på på Finn.no

Noen som kan anbefale en søskenvogn?

Skrevet

Siden det er midt på vinteren kan det være greit, ja. Det er ikke lett for en toåring å stabbe rundt på snø og is, da er det greit å ha ei vogn til å hjelpe seg med.

Skrevet

Er veldig greit med den aldersforskjellen ja.. :) Jeg har en GT safari dobbeltvogn, og brukte softbag til minsten i begynnelsen. Veldig fornøyd..! :)

Skrevet

Vi har samme aldersforskjell som deg og vi kjøpte en TFK tvillingvogn. Brukte mykbag til minste. Jeg angrer ikke på at vi gjorde det. Selvom eldste var flink til å gå så var hun veldig glad for at hun hadde vognen å sette seg i. Det er også greit å kunne plassere begge to hvis du skal gå langt. Vi bruker den fortsatt og hun synes det er stas og sitte siden av bror:)

Skrevet

Har 2 år og 1 mnd mellom, og hadde ikke søskenvogn. Minsten er født i januar.

Eldste var veldig flink å gå, men vi gikk ikke lange avstander da (kjørte til bhg etc)

Skrevet

vi har akkurat 2 år i mellom våre og det gikk veldig greit uten vogn. bare med ståbrett... hadde nok brukt en søskenvogn om vi hadde hatt det for det er jo kjekt for eldste å sitte i vognen også.. men hun ble jo bare flinkere og flinkere til å gå. ståbrettet var stor suksess..;)

men spørs jo hvor mye dere går.... og hvor god plass dere har..tar jo stor plass med to vogner...;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...