Heffalump mamma Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Blir ganske så stressa jeg. Hun er flaskebarn å nå har hun startet å hyle når hun får flaska. For 2 uker siden gikk jeg over til flasketut nr 2, kan det hende melkakommer for sent for henne enda?? Hun tar noen sug, så blir hun rasende. I tillegg så ser det ut som om hun svelger masse luft. I dag tror jeg hun har drukket kun 150 ml til sammen. Det pleier hun å ha på ett måltid
Lilli med småtrolla Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 Du får prøve tut nr 1 igjen da vert borti det samme, og det er IKKE gøy. Men husk på det atde har slike perioder av og til. Babyen får styre selv, og må ikke tvinges eller lures til mat Tror ikke melka kommer senere med tut nr 2, siden de ofte har større/flere hull. Kanskje det kommer for mye. Det var problemet hos oss, så vi byttet aldri til tut nr 2, og jenta vår er nå 8 mnd Lykke til!
dodo Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 Sånn var vår jente også i perioder da hun var på den alderen. Tror det var luft i magen som gjorde at spising til tider ikke var noe morsomt. Det som fungerte godt hos oss var å mate henne fra vippestolen. Av en eller annen grunn ble hun blidere da og spiste bedre. Ellers var masse rapepauser og litt bæring i kolikkgrep/på magen godt og gjorde at hun spiste litt igjen (ble en del "intervallspising" til tider, slitsomt, men går fort over). Jenta vår ville ikke ha flasketut nr. 2 før hun var godt over 3 mnd. faktisk. Du kan jo forsøke tut nr. 1 igjen bare for å se?! Vi bruker Dr. Browns-flasker forresten. Lykke til!
Heffalump mamma Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. mai 2010 Har selvfølgelig kasta alle 1 tutene, får ikke kjøpt nye heller i dag Skal prøve å sette henne i bilstol eller vippestol ved neste måltid for å se om det hjelper. Takker så mye for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå