Gjest Sekretøsa Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Nå stakk jeg meg på en nål på jobb, igjen!! Pressa ut så mye blod at fingertuppen ble blå og vissna bort, da har det vel ikke kommet noe ulumskheter i blodet, vel?? Gaah, at jeg ikke klarer å la være! Det er 3. gangen det skjer nå på 1 1/2 år! *slår meg selv i hodet*
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 Du skal ikke presse ut blod om det ikke kommer noe blod.. Åssen nål var det du stakk deg på da?
Tante Gustava Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 Det går nok bra! Regner med du fikk tatt hepatitt og HIV-prøver? Men, kjedelig er det, selv om det er mikroskpoiske sjanser for at man skal smittes med noe dritt.
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 Blødde jo som en gærning da... Stakk meg på en nål....hmm, typ, ja...satt hvertfall en injeksjon med den. typ blå, liten, husker ikke navn.. Nei, ikke tatt noe prøver. Var etter kl 12 detta, så det var for sent. Kan alltids ta til uka.... Jeg vet at pasienten ikke er smitta med noe farlig da, for h'n er utreda i hytt og pine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå