Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Jeg tok selv en brystreduksjon nå på onsdag. Har fortsatt bandasje på og har ganske vondt, sover mye. Lurer bare på om dere ble fornøyd med resultatet? Selv er jeg veldig fornøyd med vekten på dem da, de er jo små nå i forhold til det de var. Men har jo ikke sett dem enda, siden det er bandasje på... Hadde ganske stor areola og håper jo for guds skyld at de har gjort den mindre på de små puppene....
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 Gratulerer får jeg vel si! jeg har redusert brystene mine, og eg utrolig fornøyd med resultatet. Resultater varierer nok fra lege til lege. Jeg må nevne at puppene mine ikke viste sitt anne jeg før 1 år etter operasjonen. Arrene ble lyse og nesten usynlige først etter 1 år ser du Livet mitt er helt forandret. Jeg gikk fra dobbel D til str B. Jeg syns jeg ser 10 kg lettere ut, og jeg har mye mindre plager med ryggen min. Håper du blir like fornøyd! Når det gjelder areolan din, så er de veldig flinke å justere på alt, slik at det ser naturlig ut.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 Takk skal du ha Ja jeg angrer ikke et sekund, det føles allerede mye lettere. Brystene mine har vært en plage for meg siden jeg var 17 år og endelig tok jeg steget :) Flott å høre at du er fornøyd og at arrene kan bli så bra ... Hvordan var det hos deg med bevegelse, jobb osv? Er sykmeldt i 4 uker og holder på å kjede vettet av meg allerede etter to dager. Ville et lite glass vin vært farlig tror du ?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 Så fint at du er fornøyd så langt. Jeg var sykemeldt 4 uker jeg også. Hadde ikke så vondt, og følte jeg kunne ha jobbet. Men det er vel en grunn til at man er sykemeldt. Skal vel slappe av, så arrene får gro i fred. Du får nyte det. Se film, kose deg ute og pleie deg selv <3 Sjelden man får tid til slikt i hverdagen. Helt ærlig.. Jeg var på fest 1 uke etter operasjonen Er vel ikke helt etter boka, men jammen gikk det fint likevel Kos deg med et glass vin du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå