Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Hvordan går det? Her vokser magen...kvalmen er her enda....sliter litt med den.. hodet bedre for hver dag.... Du da?
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #2 Skrevet 7. mai 2010 Du må foressten gå inn på ass bef og lese den hysteriske tråden vår om Syranela og hårtap...den er dytta opp....
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 HEEEI:) titter innom en gang om dagen ca...men har ikke så mange bekymringer for tiden og hodet er omtrent på plass....merk omtreeent... nå er det vel ul om ca 4 uker jeg går å tenker på-- men magen vokser og hjerte hører jeg når jeg føler for det:) angelsound har rett og slett vært redningen for mitt hode! babyen ligger alltid på venstre siden når jeg hører på den....vel idag hadde h*n smøget seg over på andre siden hehe:) til og med bestemt oss for vogn idag vi hihihiih:)))) leste god tråden på ass.... er så glad den tiden med spray er over...håper ejg slipper det noen gang igjen!! vi hadde tenkt å lage ett "uhell" når denne babyen her var blitt 2 år wohoooo:) i wish...hadde vært artig å sett magene våre..men jeg har litt problemer med å legge ut bilder her..får error og alt mulig rart...:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå