☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 OH MY GOD!!!!!!!!!! Jeg har EL-SLIM!!!!!!!!! HURRAAAAAAAAAA!!!! Har ikke hatt så fin kvalitet på EL-slimet siden jeg ble gravid i april i fjor!!! EL-slim allerede på dag 8??!?!! Sorry detaljer nå altså jenter - men den var så klar og fin og jeg kunne strekke den kjempelangt!!!!!! Jippiiiiii!!!!!!!! Jaja - da blir det kort syklus igjen da, rundt 26-27 dager tenker jeg, pleier å få det i pausemåned etter pergo Jeg ble forresten spådd inne på spå-sidene at jeg kom til å bli gravid i mai og at det ble en gutt!! Blir spennende å se da Ha en strålende fin helg Klem fra
emma.. Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 SÅÅÅ Bra!! Jeg fikk akkurat positiv EL-test! har aldri testet før, så håper Mai blir måneden! Lykke til! Og god helg!
Stjernemagnolia Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 Hurra for kroppen din! Mitt slim oppfører seg kanskje litt som ditt. Det er ikke alltid jeg kan strekke det langt eller ser helt klart ut. For å hjelpe til litt der er mitt lille tips å bruke slimløsende hostesaft (reseptfritt) noen dager før forventet El. Sats på at spådommen går i oppfyllelse. Ha en flott helg med mye kos;)
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 KJØR PÅ!!!!! Jeg ble befruktet på dag 9, så det er bare å lure mannen oppå kjøkkenbordet! Dette her greier du! Må alltid innom BIM for å sjekke dere som har gått her sammen med meg. Og da spesielt deg! Har sagt det tidligere at du er den som virkelig fortjener det! Lykke til og stor klem fra
♥Axinija♥ Skrevet 7. mai 2010 #5 Skrevet 7. mai 2010 Rare greier!!! I natt drømte jeg at du ble gravid!!!!!!!!!!!!!! Derfor gikk jeg inn her på "bli gravid" for å se hvordan det står til med deg og jaggu var det ikke gode nyheter?? ;D MASSE, masse lykke til i disse dager....dette lover absolutt godt!! STOR klem
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 7. mai 2010 #6 Skrevet 7. mai 2010 Oi oi oiii!! Kjempegøy! Stå på! Ikke gi dere!! Hehe. *krysser fingrene HARDT for en suuuper el hos deg any day now!!!* Klemmer fra
J -76 Skrevet 7. mai 2010 #7 Skrevet 7. mai 2010 HURRA! Dette lover jeg veldig bra, du er vell på trippel pergo kur også, kanskje det gjør susen for deg: Tvi tvi og stor klem J
Peispå! Skrevet 7. mai 2010 #8 Skrevet 7. mai 2010 Grattis!!- Her gleder vi oss over alle positive ting!
=Lillemora= Fødeklar<3 Skrevet 7. mai 2010 #9 Skrevet 7. mai 2010 Så bra Meg og lille snuppis! Krysser fingrene for deg:)
andreita med 2 prinsesser Skrevet 8. mai 2010 #10 Skrevet 8. mai 2010 Hurra for el slimet,haha Jeg ogsa hadde dette pa dag 9+10, fikk heldigvis lagt inn aksjer pà dag 10 og satser pa dag 12+14 og Spennende dette her da
Carina har to små gull Skrevet 8. mai 2010 #11 Skrevet 8. mai 2010 Kjør på og hopp til køys DEnne gangen blir det din tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå