*NordNorge* Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Flere som har en sånn Cola periode eller ?? Huff... Kunne d ikke heller vært isbiter eller tomat.... Prøver og begrense meg, men guuud så godt d smaker me Cola hehe...!
*hopeful87* gutt '10 +spire Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 haha ja!! Jeg også MÅ ha cola! Kjøpte et brett i Sverige her om dagen, og det går unna. Prøver å unngå å drikke flere enn 3 per dag, men det smaker jo SÅ godt!!!! :-D namnam
*NordNorge* Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2010 Jaa.... prøver å få d ned i bare noen flasker i uken jeg da.... Tenker på at jeg er åvervektig fra før av, så kansje sjangsen for svangerskapsdia er der..... Huff... Men, er jo såååå godt hehe )
*hopeful87* gutt '10 +spire Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 Ja det er jeg redd for også. Har jo litt ekstra kjøtt på beina fra før, og det er min største skrekk å få svangerskapsdia! Prøver å drikke masse vann også, og spiser normalkost. Men syns vi kan unne oss noe godt =) mm iskald cola med isbiter og sitron oppi :-D *sikle* hehe
*NordNorge* Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. mai 2010 Ja... Har en imsdalflaske me iskaldt vann stående Prøver også d, spiser grovbrød, og tar omega 3 og spiser hjemmelaget middag, så tenker at litt cola MÅ æ da kunn drekk hehe Bare smaken av kald cola er livet for meg )) hehe...!
*hopeful87* gutt '10 +spire Skrevet 7. mai 2010 #6 Skrevet 7. mai 2010 Hehe! Ja det må man. Merker jo at Bittelille blir veldig livlig av cola'n også. Meen! Det finnes værre ting. De som røyker f.eks :-s Har funnet ut at Sprite smaker godt også, det som en gang bare ble brukt til blandevann :-p hoho
*NordNorge* Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 7. mai 2010 Hehe... er du langt på vei?? Er 15+0 i dag jeg, merker bare noen dult fra den lille ... Men, i ste spiste jeg en topp ris og drakk cola, da kjente jeg et dult etterpå.. hehe
*hopeful87* gutt '10 +spire Skrevet 7. mai 2010 #8 Skrevet 7. mai 2010 Jeg er 19+0 i dag, og kjenner en del spark. Spesielt når jeg ligger på magen i senga. Det er så deilig å kjenne <3 Er mest liv i han på kvelden egentlig. Å ja litt sukker får fart på bevegelsene ;-D
Mamman til prinsesse Malin Skrevet 7. mai 2010 #9 Skrevet 7. mai 2010 Måtte bare ha cola i forrige svangerskap og er det samme denne gangen Ikke bra, men veldig godt
Hurra <3 Skrevet 7. mai 2010 #10 Skrevet 7. mai 2010 Utrolig godt med kald cola med lime og is under graviditeten ja! Bare husk at man ikke skal drikke mer enn 1,5 liter koffeinholdig drikke pr. dag i svangerskapet!
*NordNorge* Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #11 Skrevet 7. mai 2010 Ingen fare for d... Drikker verken kaffe eller te, såe... I tillegg prøver jeg å begrense meg til toppen 3-4 flasker i uken, å mest i helgen ) Ja, d er sååå godt
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ sommerfugl Skrevet 7. mai 2010 #12 Skrevet 7. mai 2010 Bare drikk cola jenter! Vi kan jo begrense mengden, men fordi vi er gravide skal vi ikke slutte å kose oss og leve normalt.
*NordNorge* Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #13 Skrevet 7. mai 2010 Ikke heilt normalt for meg å drikke så mye Cola, men ser hva du mener ) Å er heelt enig
MaleneAS Skrevet 7. mai 2010 #14 Skrevet 7. mai 2010 Drak mye cola fa før, men i det siste har æ fått sånn skikkeli cola sug e heelt sykt.. men æ har også fått dilla på isbita, så kan gå å tygge på det hele dagen, å da blir d så abselutt mindre coladrikking:)
Linnymor_87 Skrevet 8. mai 2010 #15 Skrevet 8. mai 2010 hehe jepp, kjenner igjen den der..... må bare ha cola hele tiden... prøver og begrense meg selv, men det er søren men ikke lett....!!
*NordNorge* Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #16 Skrevet 8. mai 2010 Nei, d er ikke d .... ;p Åhh, lørdag i dag, da blir d innkjøp av storflaske hehe!
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 8. mai 2010 #17 Skrevet 8. mai 2010 Hehe, ser man det ja =) Mange av oss... Jeg har aldri vært noe glad i cola, men nå.. Har lyst på det hele tiden!! Jobber i bar hvor vi får gratis dispenserbrus. Gjett om jeg nyter det nå da. Ølglass full av isbiter og så fylle med cola =) Mmm... Klarer heldigvis å begrense meg og ikke drikke det hver dag, men har konstant craving på det! At det går an!
*NordNorge* Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #18 Skrevet 8. mai 2010 Å gooode gud. Kunne ikke jobba i bar nå-har gjort d før å husker bare da hvor lett d var å bare åpne seg en flaske av å til. Hadde vært nå, hehe..... ) Men, men.... Får håpe at barnet ikke blir så gla i cola da hehe!
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 8. mai 2010 #19 Skrevet 8. mai 2010 Har bare dispenser så kan skjenke kun et par slurker av gangen også, bare for å dempe det verste suget =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå