Gå til innhold

Bare MÅ ha Cola.... YES! :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har en sånn Cola periode eller ?? Huff... Kunne d ikke heller vært isbiter eller tomat.... Prøver og begrense meg, men guuud så godt d smaker me Cola :D hehe...!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha ja!! Jeg også MÅ ha cola! Kjøpte et brett i Sverige her om dagen, og det går unna. Prøver å unngå å drikke flere enn 3 per dag, men det smaker jo SÅ godt!!!! :-D namnam

Skrevet

Jaa.... prøver å få d ned i bare noen flasker i uken jeg da.... Tenker på at jeg er åvervektig fra før av, så kansje sjangsen for svangerskapsdia er der..... Huff... Men, er jo såååå godt :D hehe :))

Skrevet

Ja det er jeg redd for også. Har jo litt ekstra kjøtt på beina fra før, og det er min største skrekk å få svangerskapsdia! Prøver å drikke masse vann også, og spiser normalkost. Men syns vi kan unne oss noe godt =) mm iskald cola med isbiter og sitron oppi :-D *sikle* hehe

Skrevet

Ja... Har en imsdalflaske me iskaldt vann stående :) Prøver også d, spiser grovbrød, og tar omega 3 og spiser hjemmelaget middag, så tenker at litt cola MÅ æ da kunn drekk ;) hehe :D Bare smaken av kald cola er livet for meg :))) hehe...!

Skrevet

Hehe! Ja det må man. Merker jo at Bittelille blir veldig livlig av cola'n også. Meen! Det finnes værre ting. De som røyker f.eks :-s

Har funnet ut at Sprite smaker godt også, det som en gang bare ble brukt til blandevann :-p hoho

Skrevet

Hehe... er du langt på vei?? Er 15+0 i dag jeg, merker bare noen dult fra den lille ... Men, i ste spiste jeg en topp ris og drakk cola, da kjente jeg et dult etterpå.. hehe :D

Skrevet

Jeg er 19+0 i dag, og kjenner en del spark. Spesielt når jeg ligger på magen i senga. Det er så deilig å kjenne <3 Er mest liv i han på kvelden egentlig. Å ja litt sukker får fart på bevegelsene ;-D

Skrevet

Måtte bare ha cola i forrige svangerskap og er det samme denne gangen :) Ikke bra, men veldig godt :)

Skrevet

Utrolig godt med kald cola med lime og is under graviditeten ja!

Bare husk at man ikke skal drikke mer enn 1,5 liter koffeinholdig drikke pr. dag i svangerskapet!

Skrevet

Ingen fare for d... Drikker verken kaffe eller te, såe... I tillegg prøver jeg å begrense meg til toppen 3-4 flasker i uken, å mest i helgen :))

Ja, d er sååå godt :D

Skrevet

Bare drikk cola jenter! Vi kan jo begrense mengden, men fordi vi er gravide skal vi ikke slutte å kose oss og leve normalt.

Skrevet

Ikke heilt normalt for meg å drikke så mye Cola, men ser hva du mener :)) Å er heelt enig :D

Skrevet

Drak mye cola fa før, men i det siste har æ fått sånn skikkeli cola sug :P e heelt sykt.. men æ har også fått dilla på isbita, så kan gå å tygge på det hele dagen, å da blir d så abselutt mindre coladrikking:)

Skrevet

hehe jepp, kjenner igjen den der.....

må bare ha cola hele tiden... prøver og begrense meg selv, men det er søren men ikke lett....!! :P

Skrevet

Nei, d er ikke d .... ;p Åhh, lørdag i dag, da blir d innkjøp av storflaske :) hehe!

Skrevet

Hehe, ser man det ja =) Mange av oss...

Jeg har aldri vært noe glad i cola, men nå.. Har lyst på det hele tiden!! Jobber i bar hvor vi får gratis dispenserbrus. Gjett om jeg nyter det nå da. Ølglass full av isbiter og så fylle med cola =) Mmm... Klarer heldigvis å begrense meg og ikke drikke det hver dag, men har konstant craving på det! At det går an!

Skrevet

Å gooode gud. Kunne ikke jobba i bar nå-har gjort d før å husker bare da hvor lett d var å bare åpne seg en flaske av å til. Hadde vært nå, hehe..... :)) Men, men.... Får håpe at barnet ikke blir så gla i cola da :P hehe!

Skrevet

Har bare dispenser så kan skjenke kun et par slurker av gangen også, bare for å dempe det verste suget =)

Skrevet

D er lurt :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...