Gå til innhold

Jeg trenger en venn i nærheten før samboeren min bli sprø...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har akkurat flyttet og i nærheten har samboeren min mange venner og bekjente,logisk når vi har flyttet til bydelen som han har gått på skole i siden 1.klasse. Men tingen er jo at jeg kjenner ikke en sjel her. Og siden ungene enda går ibarnehage i en annen bydel så blir jeg ikke kjent med folk den veien heler.

Itillegg er jeg veldig sjenert og har slitt i flere år med sosial angst, så er ikke bare bare for meg å begynne å snakke med naboene over gjerdet liksom. Ikke har jeg jobb heler akkurat nå, sitter hjemme å skriver søknader og føler at det gror mose på meg snart. Har så lyst på noen å bare gå en tur med en kveld eller to i uka, evnt på dagtid nå når jeg uansett er hjemme.... Siden alle de jeg kjenner fra før av i byen her bor i helt andre deler av byen blir det fort vanskelig å bare stikke innom siden jeg ikke har bil lappen.

Også blir jeg jo vistnok et troll å ha i hus når jeg ikke får vært sosial =P noe som ikke er særlig populært!

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Legg deg ut på Finn. Evt her. Eller kontakt noen av dem som meldte seg på tråden der du ga bort kompisen :D

Skrevet

hehe... Tror du virkelig noen vil ha meg om jeg legger meg ut på finn??

Kanskje jeg kan tjene penger på meg å da =P

Her ligger jeg jo ute hele tiden! Men snart skal jeg ligge på terrassen å se på at månedsjordbærene og baby gulerøttene spirer og gror...

Gjest sug lut
Skrevet

Klart noen vil ha deg. Husker du ikke de megalange trådene for en tid tilbake som var lagt opp som "finn en venn"?

Skrevet

Hvor bor du? Hvor gammel er du? Hvor mange barn har du?

Skrevet

glem det. sjekka profilen.

Skrevet

Er jo så himla få i trondheim på den tråden jo.... Men men...

Det kommer vel...

Skrevet

Åssen bydel i Trondheim da? Du kan alltids ta med deg ei flaske rødvin til meg i kveld:) Tyholt:)

Skrevet

Jeg vet hva du mener. Har nettopp gått gjennom en vinter i ensomhet, hadde jeg ikke hatt min lille assistentjobb, tror jeg nok at jeg hadde vært innlagt nå. Det er til å gråte blod av. Det går seg til. :) Finnes det ikke noe du kan melde deg på der, av kurs eller lignende? Hadde gått for noe sånt om jeg ikke var gravid.

Skrevet

Sommeferie snart vet du, så såvidt jeg har klart å finne ut av skjer det ikke mye før i august desverre...

Kanskje møter vi koselige mennesker på innskrivingen på skolen på tirsdag, men sannsynligheten er vel stor for at de er minst 10år eldre enn meg og har evig mange nok kjente i nærheten...

det går seg vel til ettervært regner jeg med. Må bare bo her litt lengere og ha litt mer utevennlig vær kanskje.

Skrevet

Bodde på Bromstad før(valentinlyst) ,men er flytta på tiller nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...