BabyLykke<3 Overtid deluxe!!!! Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Jeg søkte på vanlig stipend, for det stod at jeg skulle gjøre det selv om jeg skulle søke foreldrestipend.. Da kom det jo opp spørsmål om jeg venter barn i skoleåret. Det var alt det stod om det, ikke noen spørsmål om sambuer sin inntekt eller noe... Var det så enkelt og bare gi opp månden jeg venter barn, eller er det en egen søknad for foreldrestipen? i tilfelle fant jeg ikke den... =P Noen som har svar på det?
happygilmore Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 Hei! Når du har født barnet skal du sende inn egen søknad om fødselsstipend. Altså gjør du alt som vanlig nå, frem til barnet er født. Men da jeg søkte om vanlig stipend og lån, krysset jeg også av for at jeg er gift og venter barn ila skoleåret, og fikk deretter beskjed om å oppgi mannens inntekt. Men du har nok ikke gjort noe galt Om søknaden ble bekreftet og du fikk kvittering, er altså neste steg å sende inn egen søknad etter fødsel. Slik jeg har forstått det.
Tullball Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 Stemmer. Jeg sjekket dette i dag. 57 min i telefonkø hos lånekassen...
BabyLykke<3 Overtid deluxe!!!! Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. mai 2010 Takker for svar:D Jeg ga meg etter 10 min i kø hos lånekassen i går, men nå har jeg hvertfall fått det bekreftet=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå