Gå til innhold

I dag har vi kjøpt forlovelsesringer :-)))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må vente til hun frir da, men håper jo det er i nærmeste fremtid siden hun tok meg med på forlovelsesringkjøp. Jeg kommer til å bli dødsfornørmet om jeg vente lenge. He he. Inni er det gravert den andres navn og senere bryllupsdatoen. Hva har dere gravert i deres?

Overfladisk som jeg er valgte jeg en gullring m/ ni diamanter. Hadde aldri tenkt at jeg skulle velge gull da jeg synes hvitt gull er finest, men den så utrolig fin ut på pølsefingeren ;-P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra :) Håper du får drømmefrieriet fortere enn svint :)

Skrevet

Ja, hurra:-)) Jeg trodde jo hun skulle fri til jul vet du, men der satt jeg med skjegget i postkassa vet du. Vi skal jo på sydenferie om noen dager så jeg håper det skjer der, men av erfaring så bør jeg ikke forvente noe som helst. Ikke så lett med min (u)tålmodighet.

Håper snart du får et drømmefrieri også, det hadde du så fortjent. Jeg er jo ikke oppdatert her inne lenger. Kommer bare slentrende innom med min egen Love & Glory. God helg:-)

Skrevet

Hipp hurra og Gratulerer med det forhåpentlig nært forestående frieriet:-)

Skrevet

Kan ikke ta ringen og stikke? Eller jo, jeg vil veldig gjerne ha den med en gang;-p Hun ville jo ha meg med så hun visste at jeg ble fornøyd. Ikke for at jeg er så kresen. Hadde vært fornøyd med alt jeg egentlig, er bare veldig glad for at vi skal formalisere forholdet. Ringen er bare en bonus;-)

Skrevet

Tack ;-)))

Skrevet

kan ikke du fri da?;)

Skrevet

Jo, det kunne jeg jo:-) Men, vi legger opp til det som føles mest naturlig og rett for oss;-)

Skrevet

Gratulerer, da er det nok rett rundt hjørnet ;-)

Skrevet

Tror du? Nei, jeg tør ikke håpe på noe som helst jeg. Før jeg ser henne ned på kne og jeg får ringen på fingeren:-)

Skrevet

Gratulerer så masse! Det er jo nesten litt slemt gjort å ta deg med på ringkjøp hvis hun ikke har tenkt å fri snart, så det tar vel ikke lage tida tenker jeg! :P

Jeg er for øvrig også hvitt gull-elsker, men valgte gult gull giftering og har ikke angret, for nå må mannen min supplere med matchende gull-tilbehør. (og det betyr hyggelige bursdager og julaftener i et par år fremover *knis*)

Skrevet

Tar hun deg med ut for å kjøpe ringer, så er det nok snart.

Hva skal hun ellers med dem???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...