Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ganske mye følelser i sving hos meg denne gangen merker....for jeg begynner å bli drittlei dette "spillet"! Orker snart ikke mer....denne venting og testingen, alle følsene og tankene som spinner i hodet hele tiden, turene ned dit og økonomien. Etten denne gangen her har jeg brukt rimelig mye penger... og driven inni meg dør når jeg aldri får noe resultat.

Det virker jo rett og slett osm om ikke vanlig inseminasjon funker for min del...og tenker litt som så at det kanskje er bortkastet å dra denne gangen. I juni går jeg for lavstimulert IVF, min siste tur på lenge....fordi det blir en dyr affære å ta det forsøket i juni!

Jeg hadde virkelig ALDRI trodd det skulle gå så lang tid å gå gravid, når alt er fint med meg og alle min familie har fått unger på en, to, tre.

Blir så glad når jeg leser her inne om dere som lykkes.... og drømmer om den dagen jeg kan skrive her inne og si at jeg endelig er blitt gravid. Men jeg blir like skuffet hver gang, måned etter måned:(

Gynekologen sa til meg idag: at dette er det ingen som rår over, det er naturens gang. Men kan ikke naturen gå min gang snart da???:)

På mandag blir min siste inseminasjon, og da krysser jeg ALT jeg har for at det er min gang denne gangen her;)

Fortsetter under...

Gjest Pippi9

Jeg skal også ha mitt 6. forsøk nå, reiser ned i morgen lørdag. Skjønner veldig godt fortvilelsen og frustrasjonen din, jeg kjenner på det samme, må jo være realist ifht. alderen min (42 år) men har foreløpig statistikken med meg :-) ... selv om jeg noen ganger lurer på om det er noen vits, så skal det jo fortsatt være mulig.

Håper at alle gode ting er seks for oss begge!!

Ønske deg masse lykke til januar- jenta!!! Jeg synes selv det var fryktelig tøft, og særlig ventetiden etter inseminasjon! Jeg hadde selv min 4 inseminasjon (1. ved CFC), denne gangen med Pergotime og Ovitrelle, og på tirsdag testet jeg positivt :)

Håper virkelig dette er gangen for deg!!

Sender både deg og Pippi9 lykkeønskninger og krysser fingrene!!

Tusen takk for lykkønskninger:) Jeg bare håper at de hjelper snart:)

Skulle nesten ønske jeg kunne skylde på alderen min litt også...men er bare 25 så vil jo ikke tro at det har noe med det å gjøre. Og da synes jeg nesten det er vanskeligere...fordi jeg ikke kan skylde på noe. Det er bare sånn at jeg ikke blir gravid, men hvorfor....det vet jeg ikke!!!

Gratulerer så mye mammaklar85;)

Annonse

Jeg står på trappene for å begynne min reise mot målet, og som deg liker jeg veldig godt å lese om de som lykkes, men jeg skjønenr samtidig frustrasjonen av at ting ikke funker... Håper inderlig at det skal lykkes for deg denne gangen!! Hvilken klinikk var det du brukte?? Jeg reiser første gang 21 mai og håper inderlig at jeg skal klare det med en gang, selv om det er litt som å tro på julenissen! Men uansett, krysser fingre og tær for at du endelig skal lykkes!!

Lykke, lykke til!

Jeg forstår så godt frustrasjonen, har selv prøvd 4 inseminasjoner, og nå er jeg i København, tok ut egg til mitt første IVF-forsøk igår og venter på å sette inn på mandag. Man tror det skal bli lettere å takle skuffelsen etterhvert som man blir vant til den, men jeg synes bare det blir verre for hver gang. Enda større nederlag og mindre tro på at det noen gang vil gå.

Håper det går for oss begge snart!

Forstår deg så veldig godt. Det var nettopp derfor jeg hoppet over på IVF etter kun 3 inseminasjoner. Jeg ble også gravid første gang, men hadde en MA i uke 10. Det var heller ikke noe i vegen med meg, for å si det sånn, men jeg var jo eldre enn deg da. Men naturen rår ingen over og det er ikke alltid at en ha statistikken på sin side, dessverre.

Jeg orket ikke flere nedturer så jeg gikk for det som ga best odds.

Og det funket for meg.

Håper inderlig du lykkes nå, og hvis ikke så håper vi IVF gjør susen for deg også.

Masse lykke til !!!!

Ønsker deg masse lykke til på mandag. Må dette være din gang!

Ja og at naturen er det ingen som kan råde over skal være sant. Har jo selv hatt nå 5 inseminasjoner og alt er ok. Jeg er super fertil sier alle som har uttalt seg. Har jo vært gravid 2 ganger tidligere og ikke hatt noen problemer da, ikke med å bli gravid eller i svangerskapet. Mitt problem har vært å få friske barn som kan få vokse opp.

Så jeg bestemte meg før min 5.inseminasjon at lykkes det ikke da så var ivf neste for meg. CFC var veldig enige med meg. Og mente at jeg ikke burde utsette meg for enda flere skuffelser. Og det kan jo også bli det med ivf såklart- men da er jo sjansene større.

Men håper du slipper det. Og at nå skal en liten spire sette seg fast.

Jeg kommer til å dra over neste helg for uttak og jammen meg tror jeg ikke at det kan bli insett 17.mai for meg sånn som det ser ut:)

God tur ned i Køben måtte du få verdens beste overraskelse med deg hjem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...