LillaGorilla♥♥ Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Ja, da ble vel jeg en av dem som opplever det da.. Begynte torsdag med litt brune striper i utfloden, noe jeg ikke tenkte så mye over. Det er jo normalt med litt blødninger i svangerskapet, og jeg har et barn fra før, så jeg vet litt om hva det går i. Men så begynte jeg å kjenne murringer, de få ymptomene jeg har hatt forsvant, og blødningen økte på. Og idag er det som en mensblødning. Det kommer friskt blod på papiret og i bindet. Ringte legekontoret, og fikk time på mandag. Det er jo ikke så mye de får gjort med en SA, så lenge jeg ikke blør ekstremt mye, så jeg skal bare avvente i helga og sjekke til uka. Sekretæren der sa at de ikke henviser til sykehuset lenger så lenge det blør ut selv (jeg er i uke 5, så det er veldig tidlig)? Jeg tenker at jeg skal be om henvisning uansett, for jeg vil være sikker på at alt er ute, og at det ikke er noe igjen der inne som kanskje kan hindre en evt ny graviditet, og for å være helt sikker på at det er over. Jaja, da var det visst ikke meningen denne gangen. På en måte er det greit nok, det var vel noe som ikke var som det skulle med fosteret. Jeg har jo ei jente fra før, så jeg får ikke så mye tid til å tenke over det, og jeg vet jo at jeg greier gjennomføre et svangerskap. Samtidig er det litt trist, man har rukket å venne seg til det, legge planer og ha drømmer om fremtiden. Og så VET jeg jo etter at jeg fikk barn, at det ikke er bare en celleklump, men et fremtidig barn der inne. Så jeg greier liksom ikke helt la være å lure på hvem jeg mistet, hva det barnet kunne gitt meg, hvordan det hadde sett ut, hvilket kjønn osv. Æsj...
Schrødingerkatta Skrevet 8. mai 2010 #2 Skrevet 8. mai 2010 Huff så trist å lese :-( Det er så urettferdig at man må oppleve sånt... Men det kaaaan jo gå bra også da, leser om en del som har store blødninger som det går bra med :-) Jeg har selv en MA og en SA bak meg, den siste nå for 14 dager siden og jeg må si at jeg lurer på hva som skjer og om jeg noen gang kommer til å oppleve en fullgått graviditet...prøver og ikke tenke sånn men det er veldig vanskelig altså :-( Du burde be om henvisning til UL for å være sikker på at alt har kommet ut. Jeg har vært til to innvendige ultralyder etter denne SA'en i tillegg til at jeg skal ta min tredje hcgmåling til onsdagen for gyn ville se dette på normalt nivå. Jeg er veldig takknemmelig for at jeg blir fulgt opp så bra, det gir meg en ekstra trygghet. Huff jeg kjenner meg så igjen i det siste avsnittet ditt, det er så mange tanker man gjør seg. Senest i går lurte jeg på hvilket kjønn det ville ha blitt, både denne gangen og på det barnet jeg skulle ha født i januar. Men man må bare komme seg videre og ikke gi opp, da har vi tapt! Uansett Lilleva, jeg ønsker deg masse lykke til og tenk fremover, det går bra tilslutt skal du se :-) Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå