Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Skal en uke til syden om ca en mnd. Dette har bf visst om lenge, og det har hele tiden virket som om det er greit. Han skal få ha barnet mer uka før vi drar så han ikke går glipp av noen ting. Men nå når turen er bestillt og betalt så nekter han å skrive under da. Snakkes med de på pass kontoret i sta, og de sa at jeg måtte komme ned på mandag, så de får bestillt passer, også sender de et brev til bf hvor han endten må ha en rettslig påkjennelse på at jeg ikke får ha med barnet til utlander eller skrive under. Blir skikkelig fårlig av dette her jeg. Har virkelig gledet meg til å endelig å ha råd til å dra på ferie med barnet mitt. Noen som har vært i samme situasjon? Må også legge til at det ikke er noen grunn overhode på at jeg ikke skal ha med barnet til utlandet.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 Hvis han ikke skriver under og heller ikke drar deg innefor retten (noe som jeg vil tro er mindre sannsynlig mtp kostnader) så får du det vettu:-) Duste bf!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 Ja syns det var skikkelig dårlig gjort. Håper virkelig jeg får det passet, og jeg vet jo at jeg mest sannsylig får det, men sitter alikevel med en stor klump i magen.. hl
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #5 Skrevet 7. mai 2010 Og du vil ha bevis for at han er lite sammarbeidsvillig. Det kan komme godt med en annen gang.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #6 Skrevet 7. mai 2010 Han må svare på brevet, eller velger han å ikke svare så får du pass. Men hele greiene tar godt og vel 3 uker så gjør det på mandag! Har nettopp være gjennom det samme, bf. fikk tre uker på seg til å svare på brevet. Men han kan også dra det videre til retten, hvis han er redd du skal stikke av med barnet. Selv om det nok ikke er tilfelle, så vil nok hele greia fort ta litt lengere tid enn 1 mnd. Så får håpe han er lei av å tulle med deg nå, å ikke drar dette noe videre. Er jo han det vil gå utover om det kommer frem at han bare skal være vanskelig. Bf. her er også vanskelig, men han gidder ikke dra det til retten. Skal bare gjør ting ekstra komplisert for meg. Så hver gang man skal søke pass, så søk i god tid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå