Kone&kone Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Vi hilste på Knøttet vårt i går, 7+1, og den var 13 mm og godt i rute til fortsatt termin 24.12., mente gynekologen. Så magisk å se det lille hjertet banke! <3 Har gått og ventet spent noen uker, ikke helt turt å glede oss for mye, før vi visste at det var liv laga. Helt uten risiko er det jo ikke videre heller, men det er godt å vite at det er bra så langt I går formiddag kom det et helt billass med babyting etter ei venninne, hvis sønn nå er 3 år. Litt i sjokk over at en baby trenger SÅ mye saker&ting - og enda mer! Kjekt at vi slipper å kjøpe absolutt alt, da. I går kveld telte vi over og skrev liste, og i dag har vi puttet alt på loftet, mens vi venter på å få bygget barnerommet neste måned.
Ugla er mamma! Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 Det er noe magisk med oss som ble gravide den datoen altså! godt å høre at alt ser bra ut med dere og.
Tamsin Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 Så koselig! Hahaha.... Termin på julaften?! Bedre jul kan det vel neppe bli.
Ugla er mamma! Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 Men vi hadde jo ins samme dag. Jeg har lillejulaften med en syklus på 28 dager. Hvor lang sykus har dere?
Ugla er mamma! Skrevet 7. mai 2010 #6 Skrevet 7. mai 2010 ahh... hee...men dere vet jo på dato når dere ble befruktet. Synes legene burde legge det til grunn jeg. hehe.. Men 1 dag fra eller til har jo ingenting å si..julekule er det uansett
Kone&kone Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 8. mai 2010 Takktakk Ugla: Ja, men legene lever vel fortsatt i en gammeldags verden om at ingen vet når noe skjedde Men det er jo igrunn ikkeno å spekulere over, de kommer jo sjelden på termindato i alle fall Helst synes jeg Knøttet kan komme ca 10 dager for sent.
Ugla er mamma! Skrevet 8. mai 2010 #9 Skrevet 8. mai 2010 Hehe...ja, eller 10 dager før, det er også greit. Er desember-barn selv, og har alltid vært glad for at jeg i det minste ikke hadde julaften eller nyttårsaften Hehe..om en kommer julaften får jeg og knøttet bytte dato
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå