Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det finnes gynekologer i Bergen som kan gi time på kort varsel? Skal starte med AID til høsten. Vi fikk beskjed om at ca. 15 dager etter første dag i mensen må en gynekolog scanne for å se hvordan det ligger an med eggene. Jeg har såpass uregelmessig mens at jeg vet aldri når jeg får, slik at det blir vanskelig å planlegge. Bør jeg be om henvisning, og hva skal jeg isåfall henvises til? Jeg kan jo selvfølgelig gå privat, men har forstått at også de har ganske lang ventetid.

Håper noen kan hjelpe. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som oftest har de private ikke lang ventetid, men en høy pris.

Om du likevel vet at det er en stund til du skal igang ville jeg anbefalt å få en henvisning. :)

Skrevet

Eg har gått til Dr. Steier. Han er veldig hjelpsom og hyggelig, men eg måtte vente ca ein måned på time. Der trenger du ikkje henvisning, men må betale ein forhøyet egenandel.

Skrevet

Takk for svar! :-)

Jeg tror jeg kommer til å be om henvisning til gynekolog fra fastlegen, og så får jeg prøve privat dersom det skjærer seg.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er i samme situasjon som det, men vi skal ha første forsøk nå denne måneden. Vi fikk en henvisning til gynekolog fra Haugesund sykehus, med beskjed om å scanne på dag 13 i syklus. Problemet vi opplever er at det er umulig å få komme til hos gynekolog. Jeg har ringt rundt til de fleste av de offentlige, men så langt er det ingen som kan ta oss inn den dagen vi trenger undersøkelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...