Gå til innhold

Noen sm har vært gravide ETTER bukplastikk??

Anbefalte innlegg

Skrevet

...hvordan gikk isåfall det ??

Tok selv bukplastikk for 5 år siden, kjempefornøyd!!

Er nå gravid, og må ærlig innrømme at babyen er 1000 ganger viktigere enn mageskinnet.. hehe..

Så er vel egentlig mer nysgjerrig enn bekymret ... :))

Noen med erfaring ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå inn på www.bukplastikk.com der har de en egen tråd ang emne.

Skrevet

Hør inne på www.bukplastikk.com, der er det noen få som har fått barn etter bukplastikk :)

Skrevet

jeg er og i samme situasjon som deg, er ikke gravid ennå, men prøver. kunne vært greit hvis noen her inne hadde erfaring og gode tips:-))

Skrevet

Takk for tipset !! :))

Kan legge inn mine egne erfaringer etterhvert, håper du blir gravid snart ;)

HI :)

Skrevet

hei jenter .

Trur jeg hadde verdens dårligeste hudkvalitet .. etter 1 graviditet hadde jeg masse løs hud som hang og slang , dette opererte jeg bort ..Ble kjempefornøyd :)

Etter ca 3 år ble jeg gravid på nytt..gikk og grua meg for hvordan magen ville se ut,men uten grunn , for magen er like stram og fin nå som etter operasjonen :)

så ikke grue dere forgjeves :)

Skrevet

Har ei venninne som har gått gjennom bukplastikk for bare halvannet år siden, hun er nå gravid. Vet hun var litt bekymret i begynnelsen, men nå har hun bare et par måneder igjen, og det ser ut til å gå fint med alt.

Skrevet

Venninna mi har tatt en slik operasjon, trodde ikke hun skulle ha flere barn, men fått et til, magen hennes er veldig dvask, så pengene hennes var bortkasta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...