Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 tar vare på dem såklart..men hvordan? alt kan jo ikke på kjøleskapet heller... lager perm/bok? hvordan isåfall? henger masse masse på veggen?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 Kaster 99%, minst. Resten sparer vi i en mappe til hvert barn.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 kaster i søpla.Hva skal jeg gjøre med alle disse papirene??
Verbena Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 Kaster ganske så mye, men de beste i perioden tas vare på å havner foreløpig i en boks. Målet er et album med tegninger til hver unge.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #5 Skrevet 7. mai 2010 Jeg samler dagens fangst i en bunke, og når den har blitt stor sorterer jeg tegningene og setter de beste inn i plastlommer i en ringperm. Det er synd å si det, men jeg tipper at jeg kaster minst 95% av "produksjonen". Formålet med ringpermen er å vise fremgangen og de forskjellige fasene, det er ikke like spennende å se 40 så og si identiske tegninger laget i samme uke...
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #7 Skrevet 7. mai 2010 De har en perm hver som vi samler dem i med skilleark for hvert år som det også står hvor gammel kunstneren var det året.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå