Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eventuellt kan han byttes ut i et par knekte treski. Er også tilbøyelig til å betale noen for å overta rollen som "støttekontakt".

Veldig flink til å manipulere barnebarn ved å si at "mamma og pappa er stygge med meg fordi de ikke lar meg komme og gå når jeg vil!", og si ja og bevisst gå imot de respektive foreldre til tross for deres nei til snop midt i uka, og barneTV midt i måltider.

Ellers er det totalt mangel på sosiale antenner i de fleste situasjoner, og som konsekvens av det er også de meste av sosialliv mangelvare.

Ellers en veldig lite habil sjåfør, i tilfelle noen skulle være interessert i å la ungene sitte på i bilen.

LØP OG KJØP!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi ham bort til Røde kors, de trenger alltid nye besøksvenner til å besøke eldre som ikke er mobile...

Skrevet

Ja hadde han bare vært litt mindre mobil... Jeg gleder meg til politiet har fått observert farlig kjøring og lappen er inndratt!

I verste fall har vi jo 10 år til med mas og tull å se frem til... HURRA!

Hvilke hobbyer kan en finne til en gammal særing som ikke gidder noen ting annet enn å manipulere barnebarn og ødelegge oppdragelse, som hører dårlig, ser dårlig, og nekter å forstå sunn fornuft?

Gjest sug lut
Skrevet

Hehe, hva med å selge ham til forskningsformål?

Skrevet

Jeg hadde også en slik noen-og-sekstiåring som jeg kunne ha betalt mye for å bli kvitt. Greit nok å ses innimellom liksom, men ikke fem ganger i uka!

Men nå er han ikke lengre mitt problem.

Og hei Blomstre, jeg syns det er litt frekt å utsette umobile eldre mennesker for slike vesen. De kan jo ikke løpe vekk fra dem heller.

Skrevet

He, he, jeg tror han kan bli snillheten selv, han mangler bare venner. Ved å bli besøksvenn så gjør han en god gjerning samtidig og det blir man i allefall snill av. Jeg tror det er en vinn-vinn situasjon. Noen som har stått i kø lenge for å få besøksvenn blir veldig glad, gubben kommer sjeldere til kidsa og blir i tilleg snillere - kan ikke bli bedre!

Ps:sjekka linken du sendte og likte det jeg så, men jeg finner deg seriøst ikke på Epla sånn helt plutselig - hvor har du gjemt deg?

Skrevet

Ja det er nettop den frekvensen der han vil ha, Patetica, og derfor så er vi faktisk stygge med ham siden vi ikke vil ha besøk så ofte, og ihvertfall ikke på lørdagskvelden når vi faktisk har skikkelig kvalitetstid uten jobbstress å tenke på!

Joda, jeg kunne jo meldt ham på sånn Røde Kors-ting, men hvordan få geniet til å gå dit?

Jaja, satser på et par uker "ferie" nå. Så blir det vel lykkerus av en annen verden når han får den tvilsomme æren av å være barnevakt de 4 dagene på 2 uker jeg skal bruke på eksamen. Så var det i gang igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...