bolla12 Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Vært til ny samtale i dag, og får ringe inn mens allerede i juni:) Gleder meg. Og nå går de for icsi. Får virkelig håpe dette øker sjansene litt. Legen hadde ingen forklaring på hvorfor det ikke var blitt noe befruktning nå ved uttak..og var veldig forundra. Formen begynner å bli bedre etter lapraskopien. Så nå skal jeg nyte sommeren med min kjære spray:)
TanteTroll Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 Så bra at du får starte opp igjen før sommeren! Håper dere lykkes nå:-)
Alid@ Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 Kjempe flott, da får du begynne med nedreguleringen i løpet av sommer og klar til uttak i august da sikkert;) Lykke til i neste runde! Ha en kjempe fin sommer!!
Stjernemagnolia Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 Har fulgt deg på trådene her inne og må si det var trist det ikke ble noen befruktning. Ergelig da, med alt du har vært igjennom både fysisk og psykisk. Icsi høres genialt og bedre ut for dere. Merkelig de ikke gjør det som standard mener nå jeg. Det er bare å kutte av halen på den utvalgt spermienog dytte den inn i egget og vente og se på match. Godt du er på godt mot og får starte opp raskt igjen. Nyt? sprayen?! Les linken om synerelaen som jeg hentet frem, må bare le jeg av alle disse herlige prøverne. Vi gir ikke opp, nei her kjempes det på. Tvi, tvi
bolla12 Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2010 Takk alle sammen. Ja, icsi er noe de burde helgardert seg med på alle forsøk...hvertfall på halvparten av egga, dersom det er mange av de. Kan ikke skjønne hvorfor. Hvor er linken kjære stjernemagnolia? Den vil jeg gjerne lese:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå