Gjest sug lut Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Jeg vil ha en enegget tvilling som også er meg, men siden det er litt sent vil jeg klone meg og aksellerere vedkommendes vekst og aldring til hun er akkurat der jeg er, samt innpode alt i mitt hode i henne? Jeg trenger to av meg, det rekker ikke til med en.
Gjest Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 Om du finner riktig teknikk kommer jeg til å invitere meg selv på klone-party, a`la Tupperware-party. Jeg trenger også èn til meg, gjerne med litt større fordeler og litt mindre samvittighet.
Verbena Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 Klone-party hørtes ut som en helt fantastisk ting. Jeg å trenger en klone, evnt flere timer i døgnet. Min trenger ikke større fordeler, men mindre samvittighet og mindre vond rygg hadde vært supert. Hvor legger vi inn bestillig?
Patetica fåkksi Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 *håper på at noen finner ut hvordan man kloner seg selv*
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. mai 2010 #5 Skrevet 7. mai 2010 jeg syns i grunn det holder med en meg, så jeg vil ikke klones. jeg tror ikke verden er klar for det rett og slett
PAVEEL Skrevet 7. mai 2010 #6 Skrevet 7. mai 2010 Jeg vil gjerne bli invitert. Håper muligheten for å kjøpe fler enn 1 klone er tilstede, og at det er pakkepris. For eksempel: Kjøp 3, betal for 2. Trenger en 2-3 stk av meg så er jeg kommet i mål med alle planer:-) Og ryktet om hvor effektiv og flink jeg er hadde eskalert noe vanvittig:-)
skorpionfruen Skrevet 8. mai 2010 #7 Skrevet 8. mai 2010 Jeg vil ha en også, men denne skal ikke ha noen meninger og tanker. Denne mini-me skal bare gjøre. Vaske, rydde, ta seg av barn når jeg vil sove og alle andre oppgaver jeg ikke liker. LYKKE, det hadde vært noe. Det partyet hadde slådd av skal jeg si dere!
Gjest Skrevet 8. mai 2010 #8 Skrevet 8. mai 2010 Jeg vil mye heller ha noen jeg kan kommandere rundt til å gjøre alle de gørr tinga jeg helst skulle sluppet.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 8. mai 2010 #9 Skrevet 8. mai 2010 Hvis du kloner deg selv kan du trone toppen på brukerlista med nesten 1000 innlegg på 14 dager:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå