meg & to små vampyrer Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 Ikke bestemt meg helt. Noe av det jeg har i skapet blir det jo. En kjole mest sansynlig (bombe). Kanskje den lysegrønne ullkjolen min, eller en mørkegrønn en som er sånn tynn og lett i stoffet. Hmmm.
CMH Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2010 Ullkjole er jo kjempefint Har sett en sånn fin kjole til 150 kr på Byoung i ull :-) Kan være kjekt å ha, blir sikkert litt kaldt på 17 Mai
Gjest Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 Lurer på om jeg presser meg inn i bunaden i år.... Har noen kilo for mye enda tror jeg, men får ut å løpe litt i helja!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 7. mai 2010 #5 Skrevet 7. mai 2010 her blir det en sommerkjole, orker ikke presse meg inn i bunaden med magen min. hehe
Ugl@ Skrevet 7. mai 2010 #6 Skrevet 7. mai 2010 Har kystdrakta, men er litt lei så den kan få hvile et par år tenker jeg. Så jeg tror jeg blir å ha på meg en marineblå og offwhite kjole, og offwhite jakke og sko til. Jentene skal ha på seg fine kjoler, den ene mørk blå og den andre hvit med røde blomster på. Sånne med lag på lag og store sløyfer i ryggen. Er lei av festdrakter hver 17mai på dem også. Eldstemann skal ha fine nye mørke jeans, hvitskjorte og nye basketsko eller i den duren.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 7. mai 2010 #7 Skrevet 7. mai 2010 Kjøpte meg en kjempeflott kjole, som jeg gikk med i en konfirmasjon, og tenkte å bruke den på 17.mai også. Så vasket jeg den, etter anvisningen, og den ble ødelagt av vask. Dessverre kommer jeg meg neppe til butikken der den ble kjøpt før de sikkert er tom for kjolen, og får vel neppe byttet i ny da. Surt. Men en eller annen kjole blir det nok.
meg & to små vampyrer Skrevet 7. mai 2010 #8 Skrevet 7. mai 2010 Ja, er bare litt redd for å søle på den. Giftet meg i den, så syns jeg burde klare å bevare den ren og pen. Og det er ikke ermer på den da. men men.
Gjest Skrevet 7. mai 2010 #10 Skrevet 7. mai 2010 Bunaden min!!! ÅÅÅÅ som jeg gleder meg!! I fjor og for 3 år siden var jeg gravid og mellom det var jeg for tykk for den, men nå har jeg gått ned 12 kg og gleder meg til å smette inn i den igjen. Tror tilogmed det er plass til at jeg spiser en del is og pølser;)
petite fleur Skrevet 7. mai 2010 #11 Skrevet 7. mai 2010 Telt, eventuelt et dynetrekk. Vanligvis har jeg Tromsbunaden, men den har ikke plass til et stykk gravid dame.
Tøysetipp Skrevet 7. mai 2010 #13 Skrevet 7. mai 2010 Jeg skal brune flesket i sydligere strøk, og så blir det nok litt finere antrekk på kvelden. Tunika og capribukse m/ stæsj og tilbehør.
tomat15 Skrevet 7. mai 2010 #16 Skrevet 7. mai 2010 Korpsuniform faktiskt. Lekker blå ullsak med rødt slips. Ser nesten ut som en sporveiskonduktør;-)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 7. mai 2010 #17 Skrevet 7. mai 2010 Spørs på været Men har ikke så himla mye å velge i Kanskje en tights med tunika, skjørt med topp eller bare en bukse med topp.. Som sagt, kommer ann på været =)
Koseklompen Skrevet 7. mai 2010 #18 Skrevet 7. mai 2010 Tenkte jeg skulle ta løpefart og hoppe inn i klesskapet og se hva som sitter på meg når jeg klarer å karre meg ut igjen...med andre ord...aaaaaaaner ikke hva jeg skal ha på meg.....
Kanutten83 Skrevet 7. mai 2010 #20 Skrevet 7. mai 2010 Her blir det tights og tunika, må ha litt plass til magen;) Evt en cardigan over hvis det er kaldt:)
camilla^ Skrevet 7. mai 2010 #21 Skrevet 7. mai 2010 Her blir det bunad, for 3 gang på noen få ulker i år.
Gjest Skrevet 7. mai 2010 #22 Skrevet 7. mai 2010 Nordhorldlandsbunaden min. Passer endelig etter endel år med for mye flesk
Bebés'ilvousplâit Skrevet 7. mai 2010 #24 Skrevet 7. mai 2010 Jeg har en aldeles nydelig Nordlandsbunad som jeg gleder meg til å bruke!
erteposen + 4 Skrevet 7. mai 2010 #25 Skrevet 7. mai 2010 Bunad på hele gjengen. En er aldri så norsk som når en er bosatt i utlanet for en periode:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå