Gå til innhold

Dere med barn, 1-2 år.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nok spurt om mange ganger før, men hva skal de ha på seg på 17 mai? Skal dere kjøpe nye klær? Tenker på å kjøpe matroskjole til snuppa på snart 16 mnd, men er usikker om vi skal kjøpe nye pensko..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutt snart 10 mnd, har festdrakt, og kjøpt sko.

Skrevet

farmor her hjemmestrikket bunad. Når det kommer til sko så tar vi på han ordenlige gode gåsko, ikke pynte sko. ahn kommer til å være mye ute og gå mye så da er det viktig med godt fottøy.

Han blir 2år i slutten av mnd.

Skrevet

Jeg fikk kjøpt fjorårets bunad ifra name it, til jenta mi, så jeg er strålende fornøyd. Synes de var så fine!

Skrevet

Gutten min(16 mnd)har arvet en festdrakt etter søskenbarnet sitt. Den er fra Cubus tror jeg. Hadde nok aldri kjøpt på Cubus selv, den er litt kjedelig syns jeg. Men den er bare brukt en gang og ser egentlig ubrukt ut, så da får det gå for i år. Har kjøpt bunadsstrømper og svart bunadscaps til. Så da blir han nok fin tenker jeg :-)

Skal ha de vanlige skoene sine til, de er mørkeblå og relativt nye. Kjøper ikke nye finsko som sikkert bare blir brukt en gang, og attpåtil kanskje er vonde å gå i.

Til en jente som skal ha matroskjole kan man jo vurdere å kjøpe noen fine sandaler som også kan brukes til sommeren.

Skrevet

Jeg syntes du burde kjøpe en av de hjemmestrikkede kjolene jeg har lagt ut til salgs litt under her =) hehe

Skrevet

Ja, vi kjøper nytt. Også håper jeg på å få mange tantebarn som kan arve pentøy opp igjennom årene :-) Bunad/matrosklær er også fint i bryllup, jul osv...

Skrevet

Vi er ikke bunad eller festdrakt mennesker. Lille på 17 mnd skal ha på seg en nydelig lyserosa kjole. Hvit body og strømpebukse og hvite sandaler med rosa blomster. Skal ha på seg en hvit kyse lignende sak med blondekant og en kåpeaktig rosa blomstrete kåpe.

Hun blir riktig så nydelig. Vi skal/har vært i to konfirmasjoner før 17 mai, så får brukt tøyet ganske mye.

Det meste er kjøpt på hm, så prisen har vært grei og både sandalene og kåpa er robuste og ordentlige og vil bli brukt mye framover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...