Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Sitat slutt ELLEN F i tråden om å ringe x'en. Vet du ELLEN F, at man kan bo sammen med noen selv om man ikke er glad i dem? Hva tenker du egentlig med? Har det aldri skjedd at noen kommer hjem til den man bor med, og sier at man har truffet en annen og vil gjøre det slutt? Hvis det skjer meg en gang, så skal jeg svare "Nei, det er ikke mulig det. Det er meg du bor med, så da er du glad i meg". For alt du vet så er denne mannen fortsatt ulykkelig forelsket i x'en sin som dumpet han.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 Hehehe, enig, og knuller han rundt, så er han fortsatt kjempeglad i deg, for det er jo deg han bor sammen med!
ellen-propellen Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 Hei:-) Var godt jeg gikk innom denne tråden slik at jeg så en melding til meg:-) Du kan jo sende en privat melding neste gang. Det er godt mulig jeg er blitt for gammel,eller at jeg lever i min egen rosa lille boble,men det er IKKE normalt (i min omgangskrets) å bo sammen med noen du ikke er glad i. Jeg har faktisk aldri hørt om det før. Jeg kjenner heller ingen som har "gjort det slutt" fordi dem har møtt en annen. Ikke siden ungdomskolen. Om par i min omgangskrets har gått fra hverandre har det vært fordi forholdet ikke fungerte. Og jo,det er mere en 2 personer i min omgangskrets,men alle er over 30. Kanskje derfor vi er litt forskjellige. Du er 20 eller no slikt?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 Det er da mange som ønsker seg i både pose og sekk. En å komme hjem til , samt litt spenning i hverdagen. Så, NEI, at en person fremdeles bor med deg / er gift med deg osv. er absolutt ingen garanti for at vedkommende elsker deg.
ellen-propellen Skrevet 7. mai 2010 #5 Skrevet 7. mai 2010 Det stemmer,jeg har hørt om de som vil ha i pose og sekk. Men tråden det blir referert til handler om ei som mistenker at typen har ringt eksen i england. Hadde han vært så interessert i eksen ville han kanskje vært sammen med ho og ikke HI i den nevnte tråden? Og jeg mener,hadde ikke jeg vært glad i mannen min så ville jeg jo aldri bodd sammen med han.Hvor mange av dere bor sammen med en dere ikke er glad i mens dere venter på den rette? Det er ikke vanlig i min omgangskrets!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå