Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Er det muuulig??? http://www.youtube.com/watch?v=BVAXMfkQcOA&feature=related
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 "Hu som skal kalve" USJ!! Å bruke "kalve" om en kvinne som skal, eller har, født er så utrolig ekkelt!!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #6 Skrevet 7. mai 2010 Er det ikke sånne unge, røykende barnevognskiltdamer som kaller ungene Michelle da?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #7 Skrevet 7. mai 2010 At du har fordommer mot det navnet er din sak det.. Tror jeg fikk svar på hvordan DU er akkurat nå, så whatever:-p Vil heller gå med en sur sneip i kjeften, enn å ha en slik holdning og personlighet som deg, for å si det sånn. Hva heter du da? Gudrun?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #8 Skrevet 7. mai 2010 Å HERREGUD! Hvordan fant du denne??? "Hu ække stor da" Eh, nei! De pleier ikke være det når moren RØYKER under graviditeten! Er forressten fra sykehuset i Drammen, men det er jo ingen bombe ;-)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #9 Skrevet 7. mai 2010 jeg reagerte vel egentlig mest på hvor dårlig tannhelse og hvor helsemssig dårlig hun så ut. Gusten i huden, gul rundt munnen og forferdelige tenner! Greit at alle ser slitne ut ved fødsel altså, men hu så jo narkoman ut! Og med den røyken i munnen, og oppførselen, så virket hun ikke som guds beste barn akkurat:/
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #10 Skrevet 7. mai 2010 Whitetrash!!! Disse menneskene er selve definisjonen på Whitetrash!!! Eldste jenta deres er bare helt nydelig, det skal de ha! Men herregud, sitte å røyke på vei til føden, UTEN sikkerhetsbelte i 110 km/t,,,,
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #11 Skrevet 7. mai 2010 Jeg vet, helt drøyt! Fant linken på babyverden forresten. Aner ikke hvem de "skyldige" er.. Blir helt sjokkert, ser jo ut som rusmisbrukere..? Jeg mener, når du må ha røyk i bilen på vei til sykehuset, OG før du går inn.. Hvor mye har du røyket ila svangerskapet da?=(
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #13 Skrevet 8. mai 2010 Hvorfor går det ikke å skrive kommentarer til videoen? Ekle mennesker, fy faen så STYGT å røyke mens du har rier liksom! Æsj! Jaja..barnevernet kommer sikkert og besøker dette paret snart uansett.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #14 Skrevet 8. mai 2010 Jeg ble forbanna da jeg så den videoen. Stygge, stygge kvinnfolk som sitter og nirøyker under riene! Jeg fatter faktisk ikke at det går an å være så egoistisk at en MÅ røyke når en er gravid.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #15 Skrevet 8. mai 2010 gud, saa stygge dere er! dere vet jo ingenting om disse menneskene. kritisere en foedende mor pga av utseende... kalle dem whitetrash mens dere selv prater som whitetrash???? dette er jo offentlig mobbing! ikke rart det finnes mange usympatiske barn som mangler empati i denne verden hvis de vokser opp i hjem som reflekterer slike holdninger! nydelige barn hadde de! enig at det ikke er bra aa royke naar man er gravid, men dere vet jo ingenting om dem!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #16 Skrevet 8. mai 2010 Noe sier meg at 1333 svampet gjennom hele svangerskapet og ut av vinduet på fødestua..
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #17 Skrevet 8. mai 2010 faktisk ikke. er ikke-roeyker uten at du har noe med det! men jeg vet bedre enn aa henge ut fremmede mennesker paa nett! jeg synes ikke noe om royken hennes og det faar hun ta kritikk for; men hvis du leser innleggene saa gaar det stort sett paa aa stemple dette paret som white-trash og morens utseende.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #18 Skrevet 8. mai 2010 Enig i at det er helt forferdelig å røyke i denne situasjonen. Er sikkert gammeldags, men det som sjokkerer meg mest er at de faktisk legger ut denne videoen slik at hvem som helst kan se denne private (etter min mening) og flotte hendelsen, som en fødsel er. Med navn og familiemedlemmer godt synlig. Er det bare meg...
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #19 Skrevet 8. mai 2010 helt enig at dette ikke gjoer seg paa nett, men desverre er det mange som ike har sperrer. blir fortsatt sjokkert over de usaklige kommentarene....
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2010 #22 Skrevet 8. mai 2010 Trodde LINK var et røykmerke, eller noe annet som kunne røykes, når jeg leste overskriften jeg nå.... Orker ikke å se videoen etter det dere beskriver... For jævlig at en vordende mor kan drive på sånn. Stakkars barnet, har nok ikke de beste forutsetningene da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå