Whynn Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 jeg har en liten gutt på snart 4 uker som ammer som bare det. jeg har masse melk og han tar puppen veldig fint. men siste tiden virker det som han ikke blir helt mett.. blir aldri ferdig og søker hele tiden.. har fremdeles masse melk så er ikke det at jeg går tom heller... kan det være lite næring? hvordan er det i tilfelle og gi litt morsmelk erstatning ved siden av ammingen.. ? jeg vil gjerne fortsette å amme nemlig..
lille sprelle Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 Ikke tenk på mme om du har lyst til å amme og har melk. Er du usikker på vektoppgangen, så kan du gå på hs og veie ham med en ukes mellomrom et par uker. Det er greit å prøve å holde seg til måltider, men husk at det er noe som heter økedøgn. Pass på at han spiser seg mett ved måltidene og vekk ham gjerne med et bleieskift mellom serveringene (et bryst - bleie - et bryst til)
kosestund Skrevet 14. mai 2010 #3 Skrevet 14. mai 2010 Sikkert økedøgn ja. Bare la han ligge ved puppen så mye han vil er min erfaring.. Trenger ikke mme. Stol på at det går bra uten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå