Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det virkelig ingen tøymykner som både gjør tøyet myk OG lukter anstendig? Føler det blir en utrolig tung parfymelukt av tøyet. Prøver å bruke mindre mykner per vask, men da blir det ikke mykt. Og jeg vil heller ikke overdosere.

Allerhelst skulle jeg hatt en uten parfyme, men føler ikke tøyet blir mykt i det hele tatt av de...

Noen som har tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde den nå forrige gang, men syns det er en tung lukt igjen i klærne etterpå.

Prøver sommerfrisk nå, men tror ikke den er noe særlig bedre... :S

Syns lukten minner meg om gamle damer med hatt og fjær om du skjønner hva jeg mener. :P

Om man tar på seg parfyme i tillegg blir det jo reine wunderbaum-stemning :P

Skrevet

Bruker Neutral sin og er veldig fornøyd med den i grunn :o) Synes alt annet lukter som parfymeavdelingen i tax free..

Skrevet

Ja har hatt den og lukten er veldig bra på den, men bruker du veldig mye for å få tøyet mykt da eller? For føler det ikke blir ordentlig mykt jeg... Hva gjør de på hoteller? :P (og ja jeg veit svaret, *sukk* de har tørketromler). Men må da gå an å få tøyet mykt ved lufttørring også?

Skrevet

Ja, bruker nok litt mer enn hva som står på flaska ;o)

Orker ikke bruke parfymerte ting og hater stive klær (hådklær går i trommelen), så da blir det heller overdosering. Ikke no sånn voldsomt altså, men litt ekstra må til ;o)

Skrevet

hehe... får bare opp Zalo på linken du skreiv. Har igrunn mine tvil til at du bruker den som tøymykner :P

Skrevet

Hmm, nei bruker nok ikke zalo :-P

Comfort Crème Luxurious Silk Softness heter den jeg anbefalte først.

http://www.lilleborg.no/comfort

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...