Gå til innhold

Hemoroider

Anbefalte innlegg

Skrevet

da jeg gikk gravid for 2 år siden fikk jeg hemoroider som ble på størrelse med en ert ca.. veldig ubehagelig og ekkel. Har prøvd såvidt med en krem uten at det har gitt noen virking. Noen har tips til kremer som fugerer?

Evnt, hva koster å operere de bort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd scheriproct? Ellers tror jeg ikke det er så veldig dyrt å operere de bort :-)

Skrevet

Fyll badebaljen med vann og grønnsåpe! Så setter du stompen nede, og blir sittende en stund ;) Så fortsetter du slik hver dag til hemoriden er borte! Kan love deg at det fungerer.

Min forsvant etter 2 grønnsåps flasker :)) Hehe

Skrevet

Åå, det skal jeg virkelig gi et forsøk! Hvor lenge satt du hver dag? :) Jo lenger jo bedre kanskje? Og blandet du sterkt med grønnsåpe?

Hadde vært deilig å bli kvitt de uten noen operasjon!!

Hi :)

Skrevet

Ja, du må gi det et forsøk :) Husker ikke hvor lenge jeg satt, men jeg satt ikke timesvis, nei. Sikkert et kvarter, ca.. Alt ettersom hvor god tid jeg hadde og ikke :)

Husker jeg tenkte når jeg helte oppi grønnsåpe: "desto mer, desto bedre!" Hehe, men det ble tilsammen to stk grønnsåpsflasker før jeg var kvitt min kjære hemoroid ;-)

Skrevet

Operasjon av hemorroider foregår poliklinisk og man betaler kun egenandel. Henvises fra fastlege, men må være en del plager før de vil fjerne dem kirurgisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...