Gå til innhold

synes dere det er ok gå igjenom samboers mobil og ha passord til mail og FB?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva andre folk gjør legger jeg meg ikke borti, men det høres unektelig litt trist ut å føle at man må sjekke opp alt den man er sammen med gjør.

Jeg vil ikke være sammen med en jeg ikke stoler på, og som ikke stoler på meg, enkelt og greit. Hadde jeg følt trang til å sjekke, hadde det vært noe alvorlig galt et sted. Jeg har vært i den situasjonen da jeg var yngre, og det forholdet var ikke liv laga- det var jo en grunn til at det var slik.

Dessuten mener jeg alle har rett til privatliv, og at det er dårlig gjort over for evt venner å la samboer/ektefelle lese personlige meldinger fra dem. Jeg og bestevenninna mi deler feks ganske ofte veldig private ting på msn. Det er jo ikke _farlig_ om samboerne våre skulle få vite om det, men det er ting som er mellom meg og henne, og jeg hadde blitt veldig sint om min samboer hadde snoket i de samtalen- for _hennes_ skyld.

Når det er sagt har jeg og samboer felles mail, han er intet datamenneske, og bruker dermed min konto dersom han har behov for det- sånn ca et par ganger i året. Men da logger jeg på, og som regel skriver jeg for ham også. Han har ikke facebook, og bruker det heller aldri. Når det gjelder mobilen hender det vi ber hverandre sjekke hvem som har ringt, eller vi svarer på hverandres mobil, men jeg ville aldri gått gjennom meldingene hans for å snoke.

Posten åpner vi begge to uansett, da vi har felles økonomi, og posten vi får stort sett omhandler det. Privat post i form av brev/julekort etc overlater vi til den de er adressert til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sjekker ikke mobil, facebook, msn, mail osv med mindre jeg hadde mistenkt noe som var en grunn til og sjekke det..

Jeg kan hans passord på det meste, jeg åpner aldri hans post med mindre det er avtalt eller noe som går for begge men er på hans navn.

Jeg vet stortsett alltid hvem han skriver melding med og hvem han snakker med. og i og med slik som pcene våres står ser jeg akkurat det han driver med:P

Men jeg mener folk må får gjøre hva de vil i et forhold.. Altså jeg har ei veninne som hadde en type, far til ungen hennes som var utro, hun ble helt knekt og har ikke klrt og tilig han, hun er nå i et nytt forhold, men hun er livredd for at han ska gjøre noe slikt mot henne, hun går ofte og sjekker han mobil og følre hun må ha kontroll på alt han gjør. Synd at utroskap skal ødelegge så mye. Jeg tror jeg hadde blitt akkurat lik om sambo her hadde vert utro mot meg og jeg hadde gått inn i nytt forhold.

Skrevet

Hadde jeg vært utro og sent mld med elskern min så hadde jeg jo slettet sporene etter meg. Slettet mld med en gang, lagt elskerens navn uder et jente navn, slette mail osv. Hvilken kontrol får man egentlig av å sjekke slike ting?

De som blir tatt er vel ikke særlig smart heller da om de blir ferska på en mld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...