Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Jeg er i min uke 32 og har de siste dagene fått en merkelig magefølelse på at fødselen skjer om ikke lenge! Hvertfall før termin! Jeg har hatt støtstikkende smerter fra urinrøret (sånn ca) i flere dager, og leste at det er modning? Er det det? Jeg ble plutselig kjempe hovven på hender, bein og ansikt, helt plutselig. Har hatt en del magesmerter nederst i livmoren, og har også kjent nedpress fra toppen av magen! Så har jeg hatt den *Må handle ferdig før babyen kommer* rushet de siste ukene! Blir skikkelig nervøs av dette! For har enda ikke begynt med bringebærkapslene eller jordnøttoljen! Idag hadde jeg til og med mørk utflod! Jeg husker ikke så mye fra slutten på min første graviditet! Underlivet mitt er ufattelig opphovnet og! Jeg sliter med kraftig bekkenløsning, og har hatt protein i urinen ganske tidlig i svangerskapet (fant det i uke 18) og vært sykemeldt siden det, grunnet kraftige kynnere! Jeg noen få ganger de siste 2 ukene fått sånn "rie" smerte i magen :/ Igår begynte jeg også og få kraftig hodepine! Men den har avtatt no, men kjenner det er noe som "dirrer" inni hodet! Kansje jeg bare er litt nervøs eller noe, men er dette noe å bekymre seg for?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 D er ikke den enste.. er 33 uker nå, og har også på følelsen at jeg ikke blir å gå til termin Hadd magekramper, murringer, svimmelhetsanfall, drivende svetteanfall under krampene.. ring legen du å få testet urinen din på nytt, samt få en crp tatt, kan være du har en infeksjon.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 Har hatt syke hetetokter den siste tiden og! Noe så ekstremt og, som går over til forferdelige frysebyger! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå