Gå til innhold

Gravid kjole til bryllup??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til hvor jeg kan få kjøpt en fin gravid kjole til å bruke i sommerbryllup? er 6,5 mnd på vei da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke kjoler kan bli gravide. Fnis.

Skrevet

Fy, så mange gravide bukser som opptrer rundt omkring her inne er det klart at kjoler også kan bli gravide!

Jeg endte forresten opp med en ikke-gravidkjole da jeg skulle i tre bryllup på rappen i forrige graviditet, fant en som var rimelig elastisk og hadde prinsessefasong (liv rett under puppene), funket helt strålende.

Skrevet

Det er så mange fine kjoler på div kjedebutikker som er vanlige kjoler men med livet/belte el lign rett under brystet. Er kjolen da vid nok over magen sitter jo disse kjempefint! Billige er de også!

Skrevet

Jeg har kjøpt kjole på Kappahl...en "eggehvit", lang kjole med blomstermønster nede og oppe (ikke gravid-kjole) over puppene og rundt bak ryggen..skal bruke den på 17 mai og i konfirmasjon i slutten av mai..er da ca 35 uker på vei..

Skrevet

HAHA.... kom visst med et mellomrom for mye i den overskriften:)

Gravid dame søker gravid kjole...hehe

Skrevet

Syns det er kjempevanskelig selv jeg, skal i bryllup neste helg, er vel rundt 32-33uker da. Har ikke funnet kjole enda, men så er jeg ekstremt sær også. Må tvinge meg selv på handlerunde til uken, det er så KJEDELIG!

Skrevet

Sjekk asos.com

De har mye fint under "maternity"

Skrevet

Er mange toppar og kjolar i butikkane no som passar for gravide. Eg var i konfirmasjon 3 veker før termin i fjor og brukte ein "vanleg" kjole som var smal under puppane og vid nedover. Eg fekk skryt for fint antrekk.

Ellers har dei nok fine i mammabutikkane og. Veit ikkje kvar du bur, men i Bergen har mammashop eit lite utvalg av penkjolar.

Skrevet

Kjøpte meg to kjoler fra asos.com som en nevner over her, og ble veldig fornøyd med den ene og litt fornøyd med den andre.. hehe

Skulle i tre bryllup denne våren og så kom det en konfimasjon i tillegg og så kommer jo 17.mai også.. så mange festelige lag gitt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...