Gå til innhold

Hva er det fineste venninna di kunne gjort for deg i bryllupet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn foruten å være der... :)

Har så lyst til å gjøre noe koselig for venninna mi som skal gifte seg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slenger meg på denne for det lurer jeg også på?

Skrevet

Tatt meg med på en spa-helg eller tilbudt seg å passe barna hele dagen etter bryllupet.

Skrevet

Eller, dette er jo ikke i selve bryllupet da, men dagen(e) før/etter. På selve dagen så holder det lenge at hun er der og støtter meg :-)

Skrevet

Jeg tok med venninna mi på spa uka før og kosedag uka før også var vi sammen hele bryllupsdagen hennes fra hun satt i sminkestolen på morgenen til kvelden. Jeg var forlover. Virket som hun satt stor pris på det:)

Skrevet

Laget et album med bilder fra alle årene våres sammen :) Det er virkelig et minne å se tilbake på resten av livet :)

Skrevet

Dette blir vel kanskje aktuelt etterhvert... Hmmm...

Jeg tror det måtte blitt å samle inn et minne fra de viktigste personene i livet mitt, enten det er en historie, en ting, et klesplagg, en sang som kan knyttes til en historie, og samle det i et hefte/boks (scrapbook kanskje).

De viktigste blir foreldre, tanter og onkler, venninner, søskenbarn (ikke alle, for det er omtrent 30 stk fra 11 til 32 år), sjef og kollegaer... Så viser de alle at de bryr seg, og tenker på meg og husker meg. DET tror jeg at jeg hadde blitt glad for. Dette kunne vært både bryllupsgave, en liten aktivitet i utdrikningslag e.l.

Skrevet

Mi vennine hadde ordnet med solosanger som sang "the Rose" i kirken.. Vi viste ingenting på forhånd.. Og forsto lite da hun begynte å rigge seg opp..Rørende og fantastisk flott=)

Skrevet

Det aller beste var en dobbel latte i pappkrus etter frisøren. Den fikk meg ned på jorda igjen da nervene holdt på å ta helt overhånd på meg:)

Skrevet

Kidnappa meg så jeg ikke ble gift, og holdt meg fanget til jeg ble voksen og innså at min x er en idiot. (man bør ikke gifte seg når man er 20)

Skrevet

Hehe, den var bra! :D

Skrevet

Ikke komt med noe kliss som en sukkersøt tale eller sang. Men konsentrere seg om å ha en festlig dag.

Skrevet

Pussig... Er det en god idè altså?! Har nemlig vært inne på tanken... ;)

Skrevet

Den ene forloveren min laget alle mine bord dekorajoner, brudebukett og pyntet hele lokale. Hun er blomsterdekoratør da:) Natten før bryllupet så tok hun med meg på hotell, slik at jeg og mannen ikke skulle få se hverandre igjen før selve dagen, i kirken.

En annen venninnegjeng hadde laget en kjempefin scraping? album til meg, med masse bilder fra ungdomstiden vår sammen og videre etter barna ble født, og med fine dikt om vennskap inni. Den ble jeg veldig glad for.

En annen venninne holdt en nydelig tale om oppveksten, ungdomstiden og morsommer og mindre morsomme ting som vi har vært med på underveis:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...