Gå til innhold

Å skrive brev (ja gammeldags BREV) - gjør dere det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og venninna mi skriver fremdeles brev til hverandre på gammelmåten. Jeg elsker å åpne postkassa og se at hun har skrevet til meg. Hun har faktisk satt seg ned, skrevet flere sider og gått og posta det. Og det er så artig å finne frem gamle brev etter noen år og flire av hva vi var opptatt av. Og om kvelden når babyen sover, setter jeg meg ned med te og skriveblokka og skriver ivei om alt mellom himmel oog jord! LYKKE!

Mail og facebook er jo ikke like personlig akkurat...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har to venninner som jeg skriver med, begge er jenter jeg har møtt på feire. Ho ene for snart ti år siden, ho andre for 7 år siden. Vi treffes som regel en gang i året, da begge nå ikke bor i Norge. Ho ene er dansk :)

Skrevet

Av og til.....men når jeg tenker meg om bare når det har skjedd nå spesiellt....hadde et søskenbarn som gikk på en smell og da var de gode gammle brevene gull værdt:)

Skrevet

Ja, jeg har brevvenninne som jeg har hatt i over 10 år. Utrolig fint med brev i postkassa synes jeg!

Skrevet

Jepp, hender jeg skriver til noen gamle tanter og slektninger. Jeg har i grunnen alltid skrevet masse brev, men det har selvsagt avtatt i takt med at teknologien har gitt nye muligheter. Skriver også av og til kort og brev til gode venninner i utlandet.

Jeg synes mail og facebook kan være personlig også jeg da:-) Synes det er kjempekoselig med all kontakt med venner og famiie, spiller ingen rolle hvilken måte jeg får det på. Men jeg er enig at det er noe eget med brev i postkassa:-)

Jeg hadde så utrolig mange brevvenner da jeg var yngre. Tror pappa hadde egen post i budsjettet for meg og frimerker..hehe..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...