Lene~mor til tre Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Hva skal dere spise idag da ? her blir det hjemmelaga pizza ikveld
Verbena Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 Gutta får risengrynsgrøt etter eget ønske. Jeg skal vente med fredagskosen til mannen kommer hjem fra jobb i halv 10 tiden for da tar han med seg sesamburger til meg!! HURRA!!
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 Jeg skal på vinklubb, med damene i "nabolaget"...blir vel å bestille pizza utpå kvelden.... )
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 Vi har hatt besøk og jeg laget pizza =) Skal bake kaker til imorgen nå snart så blir vel smakeprøver =P
Ranveig R Skrevet 7. mai 2010 #5 Skrevet 7. mai 2010 Har grilla i ettermiddag, i kveld var kosen eit kilo gulrøtter og eit glas sprite zero (som eg faktisk ikkje har drukke av)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 11. mai 2010 #6 Skrevet 11. mai 2010 Jeg jobbber ofte fredagkvelder, derfor blir de fredager jeg har hjemme ekstra kjærkomne. Slik som fredag som kommer nå, den skal bli deilig. Tror vi må lage oss noe godt da ja.. noen forslag?? Er det snart finale i norske talenter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå