Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid med nr 4 nå.

Med mine 3 forrige har ringtesten stemt 100%, pendlet ved gutt og sirklet ved jente.

Denne gangen derimot gjør den både og, stopper litt så begynner den igjen, men aldri samme mønster. Hva skjer? Er nå 15 uker gravid, men lurer på om det ikke er noe der :(

Noen som kan gi meg noen trøstende ord? Siden den har stemt 3 ganger og plutselig oppfører seg slik blir jeg urolig. Sikkert veldig teit av meg å bry meg om noe sånt, men kan ikke la være å uroe meg :(

Født:06.08.71

Tusen takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke spå, men kan komme med trøstende ord :)

Kanskje det er tvillinger?

er du urolig hadde jeg tatt meg en tur til legen eller på ultralyd. Det er ikke bra og gå og bekymre seg :)

Alt står sikkert helt bra til!

klem

Skrevet

Det første jeg tenkte var tvillinger... Har dere vært på UL?

Du kan bruke pendel og få ja/nei-svar. Sjekk hvilken vei den går på ja og hvilken vei den går på nei. Så kan du spørre om det er jente/gutt. En baby/to babyer etc... Kan også brukes til alt mulig annet rart her i livet :)

Lykke til :)

Skrevet

Takk for svar :)

Har ikke vært på UL enda nei, skal ik før 3 juni :(

Har prøvd det med å svare ja/nei, men da rører den ikke på seg i det hele tatt :(

Skjønner ingenting. Aldri vært noe problem tidligere å få vite hvilket kjønn det ble...

HJELP!

Skrevet

Det er nok en grunn til at du ikke får svaret enda... Hvis pendelen står stille eller går rundt for meg, så er det ikke noe vits i å prøve mer. Da er ikke tiden moden enda...

Du kan prøve over håndleddet eller bare foran deg i lufta også. (Det må ikke være over magen).

Lykke til uansett!

Skrevet

Å huff da :o

Nå gjorde du meg urolig Sanna28!

Betyr det at jeg mister denne ungen?

Ser du noe mer? Nå ble det krise i hodet mitt :(

Hva ser du?

Men takk for svar (på en måte)...

Skrevet

Nei, det betyr ikke at du mister babyen.

Men som med alt annet her i livet, så tror jeg det er en mening med det meste. Kan hende det er en mening med at du ikke skal vite det enda.... Men jeg er ikke helt sikker på hvorfor du ikke skulle få vite det enda...

Har du to gutter og ei jente?

Skrevet

Hei og takk for kjapt svar :)

Nei jeg har 2 jenter og en gutt fra før :)

Du kan ikke "se" noe på meg da? Er første gangen jeg faktisk VIL vite skjønner du :) Er sikkert derfor testen er vrien med meg :(

Du er superflink Sanna <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...