Gå til innhold

Planer for helgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Guttungen skal til mormora si idag og være der til imorgen, å snuppa skal i bursdag til en jente i klassen på lørdag.

Ellers har vi ingen planer denne helgen, men kommer nok til å gå ut å finne på noe om været blir bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en plan om at værmeldingen har bommet totalt sånn at det blir supert vær i hele helga, så vi kan være masse ute.

Mannen i huset jobber i hele morgen også skal han på pizza og øl med jobben. Så jeg og gutta er alene hjemme og jeg har lovet meg selv at om det er regn osv så skal jeg fortsette med oppussinga i kjelleren. Noe jeg ikke har så veldig lyst til.

Skrevet

Idag har vi vært å handlet, lekt ute og hatt middagsbesøk =)

Imorgen skal jenta mi ha selskap og så blir det vel rydding og tidlig kveld. Jeg staper vel i meg rester i lange baner =/

På søndag er jeg usikker. Kanskje vi bare skal nyte dagen og leke ute og kose oss. Ligger mulighetene til rette kan vi grille =D

Skrevet

Imorgen blir det tur i forhåpentligvis nydelig vær! Søndag er det husdag som betyr vaske hus utvendig, luke osv...

Skrevet

Vi har hatt fantastisk vér i dag, 14-15 grader, knallblå himmel, strålande sol og nesten vindstille (i alle fall om føremiddagen), og det skal visst vere slik i morgon og :o)

I ettermiddag har vi vore hos broren min og grilla, i kveld blir det litt Angel og gulrøtter (snopet får vente til laurdag...). I morgon er planen at eg skal ta ungane med meg ein eller annan plass (truleg leikeplassen til barnehagen dersom véret blir slik det er meldt) mens mannen vaskar huset. Kanskje vi skal lage oss pizza i morgon kveld, det er kjempelenge sidan sist.

Søndag skal eg på jobb om kvelden, har ingen planar for dagen.

Skrevet

Sitter på jobb nå, har også jobb i morgen formiddag og søndags ettermiddag.

Blir vel litt kos på lørdags ettermiddagen med noe godt å spise. Om været tillater det tror jeg mannen mente vi skal grille.

Håper på finvær søndags formiddagen og så vi kan være ute. Tar kanskje en sykkeltur eller noe da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...