Gå til innhold

Starter med nesespray 8 mai noen andre som er ny beginner :)

Anbefalte innlegg

Hei endelig skal vi starte etter en lang venting er kjempe spent har bestillt nesespray og skal hente den i dag,

skal gjennomføre medisin og ul hos Merete Blakstad og skal til gøteborg fertilitetscentrum får uttak er kjempe spent på hvordan de vil gå-

Men siden jeg er på praksisplass lurer jeg på hvordan det skal gå på ruge tiden min vil ikke stresse og vil gjerne ta det med ro hvordan er det med sykelmeldin?

Og hvor lenge pleier det å ta med medisiner til egguttak?

Fortsetter under...

Hei

Jeg er også nybegynner innen dette, startet på spray sist fredag. Jeg går også til Blakstad, hun er veldig hyggelig. Litt voksen dame. Sist gang jeg var der hadde hun dårlig tid, men det gjord liksom ingenting. Dette fordi jeg har vært hos henne tidligere, begynte på spray i slutten av mars, men måtte avbryte da min mor ble syk og døde......også er de så hyggelige de sykepleierne i skranken, det er de som viser deg hvordan du skal ta medisiner:)

Vi skal til Maigaard i Danmark, og jeg fikk en liste fra de med oversikt over dager med hvilken medisin og mengde.....

Lykke til:)

Jeg skal bruke disse medisinene

Syneral nesespray 200mcg

Gonal-F 450 Inj,væske.oppl

Ovitrelle Inj.væske 250mcg/0,5ml No 1

Crinone vag gel 8% No:15x1,13g

hvet ikke hvor lenge jeg skal gå men gleder meg til at alt er over og håper på en positivt test:))

hvordan er det med dere?

Er kjempe fornøyd med Merete Blakstad hun er så flink og har vart hoss henne 4 ganger så lenge og hun tok god tid til å hjelpe oss:)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...