Venterpå#2 Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Lille-jenta mi på 17 dager har vært så vrien den siste uka. Hun vil nesten ikke sove på dagtid..hun kan være våken 4-5 timer i strekk. Vi ser at hun er veldig trøtt, men når vi legger henne ned begynner alt..dvs, hun ligger og "tar i", helt til hun blir helt rød i ansiktet og svett.. så begynner hun å gråte..vi trøster henne, og hun sovner..etter en liten stund begynner hun å "ta i" igjen, slik at hun våkner..og sånn holder hun på. Vi har prøvd å heve hode-enden både i vogna og i vugga, uten at det ser til å hjelpe. Hun både bæsjer og tisser godt, så det er ikke "tett i systemet".. det eneste er at hun ikke alltid raper etter hun har spist..og vi er klar over at alt dette kan skyldes luftsmerter..men da trenger jeg råd på hvordan jeg skal få henne til å alltid rape..og evt andre råd.. huff..!! Takker på forhånd for svar =) PS. eneste måten vi får henne til å sove på på dagtid er å trille tur..!
Babyønske �� Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 Du skriver at hun sover når dere triller tur. Men kan det være at hun også sover bare hun får sove i vogna ute? Om dere har mulighet til det da selvsagt. Gutten min sov utrolig godt ute på den alderen. Dette var i januar,(men ikke spesielt kaldt), og han sov 3-4 timer i strekk om han fikk sove ute i vogna. Ang raping. Noen trenger ofte lang tid på å rape. Prøv å holde henne inntil deg(rett opp og ned)også løfter du henne lett opp og ned, ved å puffe med armen din under baken hennes. Vet mange også har hatt effekt av å gå trapper, pga den lette gyngingen de får da.
Kate77 Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 Dere kan prøve å kjøpe fenikkelte på helsekost og gi et par skjeer av det noen ganger om dagen. Hjalp veldig godt her! Du kan også prøve å presse ut luft ved å presse knærne hennes mot magen. Rull gjerne bekkenet i sirkler og press på skrå. Du kan også sykle med beina hennes innimellom pressinga eller strekke de ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå