Pregno Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Jeg kommer over her nå. Hadde termin 26.april, men ser ikke ut som den lille vil komme av seg selv. Har endel kynnere, menslignende smerter, vondt i lysken og ryggen. Meeen ingen rier.. Jeg skal til overtidskontroll 11.mai å blir satt i gang da. Endelig er ventetiden snart over!
Prinsesse29 Skrevet 9. mai 2010 #2 Skrevet 9. mai 2010 Åååhh... hvordan får du dagene til å gå? Føler virkelig med deg.. Har selv 12 dager til termin, og ønsker VIRKELIG ikke å gå over.. Begynner å blir utålmodig alt nå... Lykke til ihvertfall, nå er det jo uansett ikke mange dagene til du får hilse på den lille!!
Pregno Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2010 Det har jeg selv lurt på, er jo bare pent nødt til å vente. Håper du slipper å vente like lenge som meg, man blir ganske utålmodig og litt stresset å. Lykke til til deg å!
twoboys & a girl Skrevet 9. mai 2010 #4 Skrevet 9. mai 2010 Hadde termin 28.april, men hun valgte å vente til mai. Fødte en jente 3.mai:o)
maya87 Skrevet 10. mai 2010 #5 Skrevet 10. mai 2010 lykke til:) i morgen er ventetiden over for din del:) tiden må bli lang når man venter 2 uker på overtid.
MES81 Skrevet 10. mai 2010 #6 Skrevet 10. mai 2010 Føler med deg HI. Jeg ventet 16 dager etter termin på min gutt for 3 år siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå