Gå til innhold

5 dag på 30 days shred.. :) Og nå begynner level 1 å bli overkommerlig.. Men jeg vil høre litt om dere andre shredere,hvordan det går:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så spennende å høre om andre også..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff har falt av i et par dager nå... MEN skal på'n igjen, altså. Merket stor forskjell bare etter noen ganger.

Skrevet

Merket stor forskjell på kilo/cm eller formen??

Fort gjort å falle ut ja,men jeg SKAL ikke det.. hehe

Skrevet

Ferdig med økt 4 i dag.

Og joda, ting er overkommelig. Merker faktisk fremgangen! Så nå prøver jeg å presse meg selv litt hardere i øvelsene (look at Natalie ;-)).

Det deiligste er nok at jeg er mye mindre støl...

Målte meg rundt livet i dag, og har krympet 1,5 cm. Men det tror jeg nok er bare tilfeldig, haha!

Nå har jeg tenkt å ta pause i helga siden vi reiser bort, men mandag er det påen igjen! Deilig start på dagen :-)

Skrevet

hva er 30 days shred? jeg er veldig nysgjerrig :D

Skrevet

Dag 16 for meg i dag. Merker at formen er bedre, syns ikke level 2 er så veldig mye værre enn level 1..kjente det i skuldrene de 2 første dagene på level 2..Har gått inn 1/2 cm rundt magen, men opp 1 kg i vekt. Syns det er deilig trening å starte dagen med, og føler jeg har mer energi retsen av dagen..Er spent på level 3:)

Skrevet

Hva er 30 days shred?

Skrevet

Jeg tror det er litt over en ukes tid siden jeg begynte. Har gått ned 1,5 kg nå. Kjempe effektivt på meg. Jeg skal ned fra 73 kg til 65 kg. Så jeg har en stor jobb foran meg.

Dag 2 var helt forferdelig. Det jeg var så sår og øm overalt. Men så ble det deilig å kjenne de ulike muskelgruppene. Det er mange år siden jeg har vært i kontakt med dem. Treningen gjør meg supermotivert og jeg har lagt om kostholdet mitt også.

Lykke til damer!

(30 shred er treningsvideo med treningsinstruktøren som er på the biggest looser på tv, google for mer info)

Skrevet

Jeg er på dag 6, nivå 1 i dag..

Har ikke gått ned et gram, men har gått inn en drøy cm på hvert lår.

Skal ha mensen i kveld eller morgen da så satser på det er grunnen til at magen står som en ballong, og at den blir flatere og slankere neste uke ;)

Merker god fremgang og blir ikke så støl lenger, men kjenner det rett over knærne når jeg går i trapper. Håper jeg bare er støl i muskelfestet eller hva det er og ikke er i ferd med å trene på meg en skade. SKAL gjennomføre dette. Håper selvfølgelig å gå ned litt i vekt, men er kjempefornøyd med å krympe noen cm og bli fastere i fisken også.

Skrevet

Husk bare at om dere skal ha noen varig nytte av denne styrketreningen, så må dere trene jevnt over 3 mnd, og øke belastningen gradvis. Dette gjelder all styrketrening.

Men klart med strengt regime på maten, denne treninga samt noe kardio så kan dere nok gå ned intill 5 kg, litt avhengig av hva du veier i utgangspunktet.

Skrevet

Noen som begynte på 30day shred sist fredag?? Send meg en pm :)

Skrevet

har dere bestilt disse dvd ene? jeg gjorde nemlig det men de går ikke ann å spille på dvd her i norge står det.....

Skrevet

Det er to forskjellige versjoner av dvd'en, en er laget for usa og en er laget for europa.

Mener den som er laget for usa hadde lysblå bakgrunn, mens den som kan spilles i Norge har svart bakgrunn. Tror flere her har bestilt fra play.com og den skal fungere her. Min kommer fra amazon uk og den fungerer fint den :)

Skrevet

Er på dag 25 i dag...altså lever 3...og jeg sier bare...AOOO..og SVETTE SVETTE!! Det er gaaaanske tungt...men nå er jeg ikke vandt til slik trenging heller da...puhh...

Skrevet

så sliten at jeg klarer ikke å skrive riktig heller...hihi...men dere forstår hva jeg mener ☺☻

Skrevet

det er jo helt utrolig at de sender meg feil når de ser den skal sendes til norge!!!

Skrevet

da får du laste ned =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...