Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Og jeg holder på å døøøøøø av nerver! Babyen sparker og herjer, så tror han merker det. Hehe. Noen tips i farten? :-)
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 Tenk glade tanker, først og fremst. Ser ut som du er heldig med været også, ihvertfall hvis du bor i nærheten av meg;) Avpass farten etter forholdene, altså sikt og føre, ta hensyn og vis at du er bestemt og i stand til å ta gode avgjørelser. OG, husk at sensoren er der for å gi deg lappen, han skal bare se at du er på det nivået du skal være, han sitter altså ikke og leter etter feil! Good luck! Hilsen kjørelærer.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 Ikke gi opp og tro at det er kjørt selvom du gjør noen småfeil under oppkjøringen! Og prøv å ikke bry deg om sensor om det er en sur grinebiter. Selv begynte jeg å kjøre avgårde med håndbrekket på og litt annet smårusk Men det gikk da bra.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 ta livet med ro,og ikke mist hodet! (kjørte selv opp ei uke før fødsel) vit at det er litt skummelt på begynnelsen,men det går over mens du kjører.. nesten som muntlig eksamen(man blir trygg etter hvert) HUSK!! det er IKKE FARLIG!! de vil bare hjelpe deg!! lykke til! de biter ikke, og det er jobben dems å se litt alvorlig ut -tror jeg kom med oppdatering!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #5 Skrevet 7. mai 2010 Og om du kveler bilen 10 ganger, så stryker du ikke på det heller!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #7 Skrevet 7. mai 2010 Mitt tips er å gjøre unna feilene på kjøreturen til oppkjøringen, for det gjorde jeg haha...hadde så mange grove feil at hadde det vært oppkjøring så hadde jeg nok strøket. Men spøk til side, dette går helt fint! Litt nerver er nok bare bra, for da skjerper du alle sanser. Og det er aller, aller verst før du er i gang! Jeg hadde en koselig sensor da, men som en annen sier her, prøv å ikke konsentrere deg for mye om sensor uansett hans/hennes humør. Og ikke bli nervøs av skrivingen deres heller, for de noterer ikke bare feil - også pluss Lykke til, dette går nok bra!! gi en lyd her etterpå hvordan det gikk da!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #8 Skrevet 7. mai 2010 ikke vær for hard på gassen-som Hitler!! hehe! bare en uskyldig spøk fra meg
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #9 Skrevet 7. mai 2010 Uff, er helt uggen. Hehe. Prøver å ikke tenke på det. Skjønner ikke hvorfor man blir så himla nervøs! Enten står man eller så stryker man. Er jo ingen som blir sint eller syk fordi om man stryker! Merkelig. Hehe. Skal oppdatere! :-) *HI*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå