Gå til innhold

1 dag med Progynova :) Da er vi igang igjen, Andre?

Anbefalte innlegg

Startet opp med 2 tabletter Progynova idag tidlig. Skal ta 1 tablett ikveld.

Har skrevet mail inn til Porsgrunn,da det er vanskelig å komme gjennom på telefonen. Vi skal avtale time for UL kontroll.

Dette er utrolig spennende dager. Håper bare at det går bra å at eggene tåler opptiningen. Har 8 stk på frys.

Noen som har bivirkninger av tablettene?

Fortsetter under...

Tusen takk Bicon :)

Jeg har lyst å ta 2 egg tilbake. Må høre hva de sier i Porsgrunn. Når må jeg gi beskjed om det?

Hvordan går det med deg? :) Har du funnet ut om du har 1 eller 2 babyer inni deg?

klem

Du er vel ganske ung du? Eller?

Jeg var egentlig for ung til å få to egg tilbake, men begge gangene fikk jeg lov til å få to egg tilbake. Jeg la inn et STERKT ønske da.. så fikk viljen min. :)

Jo, her står det bra til, er 10 uker i dag, og ti over halv to i dag skal jeg på min andre UL. Det er "bare" en inni der, det er litt godt også, mindre komplikasjoner og alt sammen....

Jeg håååååper du lykkes nå, og jeg håper det er Kahn som setter inn egg(ene) dine..., det var han som gjorde jobben den gang det lyktes for oss.....

Helt sikkert irrelevant, men han har en spesiell plass i hjertet mitt nå :)

Klem

Jeg er 25 år. Så jeg er vell litt ung til å få satt tilbake 2 egg. Men det skader ikke å spør ;)

Så spennende. Ja det er jo mindre komplikasjoner med "bare"1. Håper alt står bra til på UL idag. Lykke til. Kom med oppdatering :):)

Det var Kahn som satte inn egg på ferskforsøket. Jeg likte den mannen,selv om han er veldig spesiell ;) hehe. Håper det er han som skal sette inn gullegget denne gangen :):) Trodde bare det var han som satte inn egg der,eller har jeg misforstått?

klem

Hei,jeg startet i går,så er bare rett forran deg:-)

Dersom eggene dine er frosset ned 2 og 2 og begge overlever tining så får du inn begge. Sånn er det hvertfall på Riksen.

Er det første fryseforsøk?

Jeg hadde en del magesmerter første runden jeg gikk på Progynova,men har ikke kjent noe de siste gangene.

Annonse

Da har jeg fått sett lille gulleklumpen på UL 3,7cm stor var den blitt.

Den sprella veldig etter den våkna da.. :) Kjempemoro å se...

Det er ei dame i Porsgrunn som også setter inn egg, hun er vel overlege.., men husker ikke navnet.

Jeg håper du får inn to egg, er stor fan av det jeg.. :)

Hei hei!! Jeg har knasket Progynova en ukes tid nå, og skal på UL mandag. Hører til i Porsgrunn jeg også. :-) Jeg har hatt to frys tidligere (og ble gravid på det ene), og da fikk jeg omtrent alt som fantes av bivirkninger.. Denne ganga har jeg ikke kjent noenting, kanskje litt trøttere enn jeg pleier å være bare. Utrolig deilig å være uten plager!

Det er visst tre leger i Porsgrunn som driver med uttak og innsetting. Det er Kahn, Mette Friberg og en litt yngre lege jeg ikke vet navnet på. Lurer på om han er vikar eller noe.. Det var Friberg som satte inn egget som ble til den skjønne jenta mi (som for øvrig fyller 1 år om et par uker. :-)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...