Gå til innhold

Har du tror på at det nytter å starte en facebook grupper.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror ikke det gjør den store forsjellen, MEN det har vist seg mange ganger at fb grubber som har stor oppsluttning får medie omtale, og noen ganger starter de politiske debatter.

Hva tror du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det tror jeg nytter.

Fikk jo tilbake pæreisen og tropo brusen pga facebook grupper...

Skrevet

det kommer vel ann på hva de handler om. Noen ting kan få gjennomslag, det har vi jo sett. Andre ting kan det bli debatt om, og det jo også bra. M

Men det var noen som starta ei gruppe om at de ville ha Tone Gudrun inn på farmen igjen, og det har ingen hensikt.

Skrevet

Å lage og melde seg inn i Facebook-grupper er for latsekker og sofaslitere som tror at de gjør en forskjell og som har gjort sitt.

Hva med å lette på rævva og faktisk gjøre noe for, og med, det man mener er galt i Norge og i verden??!?

Skrevet

Du kan ikke ta på deg ansvaret for å gå ut å gjøre noe med alt som er galt her i verden.

Mange store saker der ute.

Jeg tror ikke at det gjør noen stor forsjell med facebook. Men når 100 000 mennesker gir utrykk for at de mener noe om en sak, og er vilig til å la sit ansikt og navn vises. Så tror jeg det gjør større nytte enn å krange på dibs anonym forum.

Skrevet

Du svarer jo på ditt eget spørsmål i hovedinnlegget ditt da, hi. :D

Skrevet

Jeg skriver, hva jeg tror.

Hva jeg tror, kan jo ikke hevdes å være svare på dette spørsmålet.

HI

Skrevet

Ja, jeg tror det nytter og har sett flee ganger at det nytter.

Det er vel den eneste gode tingen jeg kan si om FB. Det sitter jo mediafolk og følger med på FB og twitter for å se hva som er stort og hva som engasjerer folk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...