Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 -Flyttet tilbake til Norge (bor i Spania med mann og barn) -Få et barn til (men vi har tre og mannen har sagt stopp) -Starte min egen lille butikk med mine lagde ting (og andres kanskje?) -Kjøpe meg en fin leilighet eller lite hus (men har ikke penger/egenkap.) -Få mannen min til å tenke som jeg (men han tenker helt motsatt...) Man har jo bare ett liv, hvorfor skal man måtte gi slipp på så mange drømmer egentlig?
The Bad Gal Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 Nå har dere bodd i Spania, så da kan dere bo litt i Norge, ergo begge drømmer oppfylt:-) Barn kan jeg ikke hjelpe med, men hund er ei super erstatning, hehe! Starte butikk kan du vel, du må bare ha guts og litt egenkapital. Egenkapital og økonomi til butikk og bolig får man ved å jobbe og spare. Har man dårlig inntekt må man enten utdanne seg til bedre lønning eller få en ny jobb. Menn er rare dyr, så han kommer alltid til å tenke annerledes;-) Alt som man vil får man til! Good luck!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 HI Takk for oppmuntring. Mannen snakker ikke norsk godt. Har bodd i Norge, og han likte seg ikke der. Men ellers hadde det jo vært rettferdig. Har ikke lyst til å flytte barna så mye, de går jo på spansk skole og har sine venner her. Men de er glade i Norge så de hadde nok ikke hatt noe i mot det. Har flyttet de en gang tidligere, og ønsker jo ikke skape det ustabile livet for dem. Det er kun det og mannen som stopper meg. Egenkap. til bolig hadde jeg men den forsvant i flyttingen hit for noen år siden. Ikke så lett å spare penger av ingenting, vi har ikke den største lønningen og begynner å dra på årene (jeg 34, han 42). Alt som man vil får man til....enig, bortsett fra at når man ikke vil det samme, så er det ikke like lett. Takk for ditt svar likevel. Jeg må jobbe med saken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå