Gå til innhold

Har passert 37uker

gullet06

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

er 37+5 i dag, termin 27 mai. Skal føde på Haukeland og der er det ikke snakk om igangsetting før uke 39/40!

jeg er frisk og fin sånn sett, men utrolig tung og lei, og hver dag er utrolig tung å komme seg igjennom nå kjenner jeg. Lei av å være så forbaska invalid pga stor mage og kynnere :/

ska ltil kontroll 14 mai, da er jeg 38+3 og da skal jeg mase alt jeg kan om å få bli satt i gang i uke 39. Tanken på å gå til uke 40 virker for meg helt umenneskelig akkurat nå.....

litt syt fra meg...

Annonse

Har aldri vært snakk om at jeg skal gå ut til uke 40, er ikke helt sikker på hvorfor. Trodde det var ganske vanlig å bli satt i gang 3 uker før, men tydeligvis ikke. Skal føde på Drammen og er veldig fornøyd med det. Er ganske sliten om dagen og har problemer m å gå. Håper du får gladnyhet snart. De sier jo at det er vanlig at tvillingsvangerskap starter spontant i uke 37-38.... Tvi-tvi.....

Uff da.. føler med dere jenter.. Jeg synes det er tungt å gå nå.. er i uke 32+4 og tenker bare at det blir tyngre og tyngre for hver uke som går så skjønner på en måte at dere har det tungt, selv om jeg ikke er kommet så langt uti enda.. :) Ja jeg skal ha planlagt ks i uke 38.. Men nå skal vi flytte midt oppi alt sammen.. fra trondheim til mo i rana så da vet jeg ikke lenger når det blir planlagt snitt lenger.. Men fikk dato og alt her på st.olavs så håper på at det blir samme uka på mo også.. Hører iallefall at de tar ks 2 uker før termin på Mo så da regner jeg med det stemmer.. Synes bare det er så merkelig at ikke sykehusene kan samarbeide og gi meg en dato.. Men neiiida, må inn på kontroll på mo først da vettu.. Så det er enda 3 uker til.. håper bare ikke noe skjer før den tid..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...