høstbarn:) Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Jeg er så lite sugen på vann, og annen drikke. Drikker litt kaffe, litt juice, litt saft. MÅ skjerpe meg. KAN bli seriøst dehydrert:) MEN er ikke sugen på drikke...
Gjest ibla Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 Har samme problem. Glemmer å drikke, er ikke tørst, har ikke lyst på, osv.. Prøver å være flink spes siden jeg sliter veldig med sterk hodepine.. (synes ikke jeg merker forskjell på om jeg drikker nok egentlig, eneste som skjer er at jeg må tisse HELE tiden..). Får jo i meg en del i løpet av dagen,men burde sikkert drukket mer. Har fått i meg en del saft via hjemmelagde saftis:) Tips:) Lager det med eplejuice også. Blir jo ca et glass drikke per is, og is har jeg lyst på..
Gkm1 Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 Jeg drikker en hel del, men det er sikkert kun fordi jeg er tørst... Drakk ikke noe særlig før jeg ble gravid, men nå går det lett ned et par liter vann/sukkerfri saft pr dag. Ble også kvitt kveldshodepina mi når jeg lyttet til kroppens behov og førte i meg nok veske!
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 Hvis dere ikke drikker børd ere prøve å få i dere væske på annen måte, typisk vanmelon eller annen frukt med høyt vanninnhold. Et lite tips, bare. Jeg knasker også isbiter, mmmm....
Seriøst Skrevet 7. mai 2010 #5 Skrevet 7. mai 2010 Jeg må ha masse vann hver dag, drikker myyye Hender innimellom at jeg blir lei av det, men da tar jeg litt juice til frokost en dag, også går det helt greit.
vbu Skrevet 7. mai 2010 #6 Skrevet 7. mai 2010 Synes den her er litt vanskelig spesielt etter at jeg ble gravid. Begrensinger på alt med kaffeine (kaffe, te cola), tør ikke drikke for mye lettbrus på grunn av rare tilsetningstoffer. Brus og juice tør jeg heller ikke drikker fordi det har så innmari mye sukker. Og vann er jeg rett og slett ikke så glad i selvom jeg tvinger det ned. Alle drikkevarer untatt vann er så fulle av kalorier som jeg må begrense litt nå siden jeg ikke klarer å røre så mye på meg nå som før. Savner uendelige mengder med kaffe og te! Ikke lett å være gravid
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 7. mai 2010 #7 Skrevet 7. mai 2010 eg drikker en del, for det meste cola, av og til saft vet det ikke er sunt, men er det eneste eg ikke kaster opp igjen.. av vann blir eg så tung i magen at eg spyr.
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 7. mai 2010 #8 Skrevet 7. mai 2010 Jeg pøser nedpå jeg...skumma melk, appelsinjuice, vann og Pepsi Max. Må ha det - bare må ha det.... Helt krise hvis jeg ikke har melk i hus her - da er det avgårde på bensinstasjonen...!
Toffefe Skrevet 7. mai 2010 #9 Skrevet 7. mai 2010 Man kan gjerne se det på urinen dersom en får i seg for lite å drikke..... Den blir ganske mørk gul, og lukter strammere..... Jeg har med meg en flaska vann i veska bestandig, og det gjør at jeg får i meg ganske bra med vann i løpet av dagen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå