Gjest Sauen og ungene Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Har skummet fra St Tropez. Det tørker på 60 sek og det er jo veldig praktisk, men minuset er jo at det tørker inni håndflatene også, hehe... Tenkte å brune meg litt nå siden jeg skal ut i morgen. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få det bort med noe jeg har i huset? =)
The Bad Gal Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 Kanskje scrub/peeling? Sitron skal visst også bleke, og Zalo har grei effekt, funka ihvertfall på resten av kroppen da jeg skulle få av ørten lag med fake brunfarge selv.(var en spesiell anledning, måtte være supermørk)
Ugl@ Skrevet 7. mai 2010 #3 Skrevet 7. mai 2010 Skrubbe med sitron og salt har funket tålelig greit her den tida jeg drev med den skiten der...aldri mer!!!
Gjest Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 Hjelper å vaske hendene godt med engang du er ferdig å smøre inn også.
Gjest Sauen og ungene Skrevet 7. mai 2010 #5 Skrevet 7. mai 2010 Takk for tipsene=) Må ha litt farge til helgen, jeg ser litt ut som en dau fisk syns jeg...=P
Mammaen til Isak Skrevet 7. mai 2010 #6 Skrevet 7. mai 2010 Baby våtservietter tar det meste syns jeg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå