mor,2 prinser & 1 prinsesse <3 Skrevet 7. mai 2010 #1 Skrevet 7. mai 2010 Ja nå er jeg spent, jeg skal til jordmor om et par tre timer, men jeg merket at magen har krympet MYE i natt.. Ikke kjent noe liv siden jeg stod opp heller!!! Ser ut som magen bare er blitt en kul midt på magen, har hele tiden hatt en enorm mage, men nå er den veeeeeeeeeeeeldig liten blitt i forhold!! Litt nervøs nå og ser mye på klokka, kan nesten ikke vente med å dra til jordmor!! Jeg har igjen 44 dager til termin forresten!!
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 7. mai 2010 #2 Skrevet 7. mai 2010 Ville kanskje ringt om jeg ikke hadde kjent noe liv fra babyen...? Eller pleier du ikke kjenne noe på morgningen?
mor,2 prinser & 1 prinsesse <3 Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2010 Har hatt MYE liv frem til i dag.. Nesten hele dagen med noen få pauser i løpet av en dag, men stod opp kl. 0800 og har ikke kjent noe som helst.. Ingen andre plager har jeg heller.. Magen ble liksom plutselig ikke i veien lenger merker jeg..
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 7. mai 2010 #4 Skrevet 7. mai 2010 Ville faktisk ringt føden umiddelbart om jeg var deg. Er sikkert ikke noe galt, men synes ikke du skal gå rundt og vente. Lykke til :-)
mor,2 prinser & 1 prinsesse <3 Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. mai 2010 Takk takk^^ Skal bli spennende å se
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 7. mai 2010 #7 Skrevet 7. mai 2010 Vannavgang i dusjen, kanskje? Håper alt er bra med mor og nurk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå