Gå til innhold

Isjas-nervene i klem, noe å gjøre?

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg er nå 25+3 uker på vei, å har såvidt klart å gå i to uker nå pga isjas nervene i begge beina.. Har konstant smerter, å mister ofte følelsene i beina pga dette.(prikker osv. samtidig med smerter)

Det er vel ikke noe å gjøre noe med er det vel? vet vel kanskje innerst inne at det ikke er det.. hehe.. gruer meg bare så sykt til 17.mai hvor det er mye gåing overalt, å jeg klarer såvidt å stave meg bortover her hjemme.. *klage* hehe:)

Fortsetter under...

Hei!

Har det på samme måte, dvs ikke så galt nå lenger da jeg har hatt kjempe utbytte av kiropraktor.

Hjalp umiddelbart. Kunne ikke belaste venstre ben i det hele tatt og hadde kjempe mye smerter pga bekkenlåsning og betent muskel i området rundt. Etter første "oppknekking" for et par uker tilbake kunne jeg belaste benet allerede samme kvelden. Hadde 4 hyppige behandlinger og nå skal jeg først tilbake om noen uker (så lenge det holder seg).

Bare et tips fra meg;)

Kanskje det kan hjelpe på deg, så du får trasket rundt den 17? :)

Er i uke 27 nå foresten. Så blir omtrent som deg.

Håper du blir fort bra igjen!

Hei å tusen takk for svar NK!:)

Jeg er nå mye bedre, da han endelig flyttet seg fra å ha hodet ned i bekkenet å tydeligvis klemme på alt som var, til å legge seg sidelengs, så nå er jeg ikke SÅ plaget lengre hvertfal!!

Men hvis det blir like ille igjen, så skal jeg absolutt vurdere kiropraktor!!

Får håpe du også holder deg bedre!

Hei!

Så godt å høre! Håper du har overlevd dagen idag!

Gikk i ca en time med høye hæler, og det var litt drepen merker jeg..... men utenom det så har jeg vært helt ok i flere uker nå, og skal ikke tilbake til kiropraktoren før 26. (med mindre det ikke blir værre)!

Krysser fingre og tær for at det holder seg for oss begge:) og alle andre gravide der ute;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...